Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju  
Menu podręczne

  • Strona Główna
  • Poleć Ten Biuletyn
  • Powiadom Redaktora
  • Statystyki BIP
  • www.bip.gov.pl
  • www.polanica.pl

  • ORGANY

    Dane adresowe
    Rada Miejska
    Wykazy głosowań
    Przewodniczący Rady
    Komisje Rady Miejskiej 
    Burmistrz Miasta
    Organizacja Urzędu
    Jednostki organizacyjne
    Oświadczenia majątkowe
    Sprawozdania-Burmistrz
    Spr.Burmistrza dot.NGO
    Sprawozdania-Rada M.
    Spr. z konsultacji społ.
    Przyjm. Interesantów
    Interpelacje i odpowiedzi


    PRAWO LOKALNE

    GMINNE NIERUCHOMOŚCI

    Dokumenty i wnioski
    Wykazy nieruchomości
    Ogłoszenia o przetargu, informacje o wyniku przetargu:
     - 2019
     - 2018
     - 2017
     - 2016
     - 2015
     - 2014
     - 2013
     - 2012
     - 2003-2011


    GKRPA / GZI
  • Alkoholizm, narkomania
  • Przemoc domowa

  • GOSPODARKA
  • Majątek Gminy
  • Budżet
  • Informator budżetowy
  • Stowarzy. członkowskie
  • Związki członkowskie
  • Spółki Prawa Handlow.
  • Oferty inwestycyjne
  • Wyniki postępowań
  • Archiwum przetargów
  • Archiwum ogłoszeń
  • Archiwum informacji

  • ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

    Plan zamówień publicznych

    Ogłoszenia:
    do 30000 EURO 
     - rok 2019
     - rok 2018
     - rok 2017

    powyżej 30000 EURO 
     - rok 2019
     - rok 2018
     - rok 2017


    Ankieta
    Zapraszany do wypełnienia ankiety

    Ankieta oceny stopnia zadowolenia Interesanta

    WYBORY

    E-URZĄD
    Osoby posiadające własny elektroniczny podpis kwalifikowany lub profil zaufany mogą skorzystać z elektronicznej skrzynki podawczej


    NSP - GUS

    WYSZUKIWARKA



    Certyfikaty ISO dla Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju


    ORGANIZACJA URZĘDU MIEJSKIEGO
    Ostatnia aktualizacja - kwiecień 2019 r.




    1. Burmistrz Miasta - mgr Mateusz Jellin - pok. 17, tel. 748680600

    2. Z-ca Burmistrza - mgr Agata Winnicka - pok. 15, tel. 748680600 

    3. Sekretarz Gminy - mgr Jolanta Surmińska-Rudnicka - pok. 20, tel. 748680620

    4. Skarbnik Gminy mgr Wioletta Książkiewicz - pok. 19, tel. 748680629

    URZĄD STANU CYWILNEGO:

    1. Kierownik mgr Adam Potocki - pok. 5, tel. 748680605

    2. Z-ca Kierownika - mgr inż. Anna Hadała - pok. 10, tel. 748680610

    3. Stanowisko d/s Obywatelskich - mgr Patrycja Szczurek - pok. 10, tel. 748680634

    REFERAT POZYSKIWANIA ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA:

    1. Ochrona Środowiska i Gospodarka Komunalna mgr inż. Sylwia Woźniak - pok. 14a, tel. 748680625

    2. Pozyskiwanie Środków Zewnętrznych - mgr Barbara Śpiewak - pok. 14a, tel. 748680649

    3. Inwestycje Ekologiczne - mgr Przemysław Leś - pok. 25, tel. 748680630

    REFERAT ORGANIZACYJNO - KADROWY:

    1. Zastępca kierownika/Obsługa Rady Miejskiej mgr Adriana Kidacka-Czyrnek - pok. 1, tel. 748680601

    2. Sekretariat - Ewa Szwed - pok. 16, tel. 748680600

    3. Stanowisko d/s Ogólno-Administrzacyjnych i Rolnictwa - Julitta Łukomska - pok. 21, tel. 748680621

    4. Działalność Gospodarcza i Elektroniczny Obieg Dokumentów - Agnieszka Wybraniec - pok. 21, tel. 748680614 (zastępstwo Anna Bulanda)

    5. Starszy Informatyk - mgr inż. Robert Szeniszewski - pok. 30, tel. 748680618

    REFERAT TECHNICZNY ROZWOJU I MIENIA KOMUNALNEGO:

    1. Kierownik mgr inż. Dariusz Kupiec - pok. 14b, tel. 748680624

    2. Infrastruktura Techniczna - Tadeusz Putek - pok. 11-12, tel. 748680611

    3. Infrastruktura i Mienie Komunalne - Stanisław Duda - pok. 11-12, tel. 748680612

    4. Architektura Miejska i Zamówienia Publiczne - mgr inż. Przemysław Gałka - pok. 27-28, tel. 748680626

    5. Gospodarka Nieruchomościami - mgr Jakub Wojtaczka - pok. 27-30, tel. 748680636

    6. Gospodarka Mieszkaniowa - Sabina Gazda - pok. 25, tel. 748680635

    REFERAT FINANSOWY:

    1. Zastępca Skarbnika Gminy - mgr Maria Adamczyk - pok. 6, tel. 748680642

    2. Księgowość Budżetowa - mgr Monika Jakubowska - pok. 6, tel. 748680604

    3. Wymiaru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi - mgr inż. Barbara Serwinowska - pok. 7, tel. 748680631 (zastępstwo Barbara Szynkiewicz)

    4. Księgowości i Windykacji Należności - Dominika Pietronik - pok. 7, tel. 748680640

    5. Wymiaru Podatków i Opłat Lokalnych - mgr Sylwia Kurek -pok 9, tel 748680603

    6. Księgowości Podatkowej - Jadwiga Czarnecka - pok. 9, tel. 748680609

    7. Płac i Ubezpieczeń Społecznych - mgr Renata Nowak - pok. 22, tel. 748680606 (zastępstwo Anna Kaniak)

    8. Kontrola Podatków i Opłat Lokalnych - mgr Agnieszka Krupa - pok. 22, tel. 748680623

    9. Kontrola Podatków i Opłat Lokalnych - Lucyna Michna - pok. 22, tel. 748680622

    8. Windykacja Należności - Elżbieta Majewska - pok. 29, tel. 748680607

    9. Kasjer - Paulina Hładko - pok. 8, tel. 748680608

    Kasa czynna:

    Poniedziałek - 08:00-10:30 oraz 11:30-14:00

    Wtorek - 08:00-10:30 oraz 11:30-14:00

    Środa - 08:00-10:30 oraz 11:30-16:00

    Czwartek - 08:00-10:30 oraz 11:30-14:00

    Piątek - 08:00-10:30 oraz 11:30-13:00

    STRAŻ MIEJSKA:

    1. P.O. Komendanta - Andrzej Kuś - tel. 748680652

    2. Strażnik - Henryk Jaśków - tel. 748680652

    3. Strażnik - Krzysztof Kowalczyk - tel. 748680652

    4. Strażnik - Arkadiusz Rais - tel. 748680652

    RADCA PRAWNY:

    Radca Prawny - mgr Arkadiusz Szymkiewicz - pok. 13, tel. 748680613

    (poniedziałek, środa, piątek - od godz. 10.00 do godz. 14.00)

     

     

     


    Archiwalna Organizacja Urzędu (do kwietnia 2019 r.) >>>>








    Prawa autorskie © BIP UM Polanica-Zdrój Wszystkie prawa zastrzeżone.

    Opublikowane: 2019-05-15 (55 odsłon)

    [ Wróć ]
    Content ©
     · Strona Główna    ·  Administracja ..  ·