Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju  
Menu podręczne

  • Strona Główna
  • Poleć Ten Biuletyn
  • Powiadom Redaktora
  • Statystyki BIP
  • www.bip.gov.pl
  • www.polanica.pl

  • ORGANY

    Dane adresowe
    Rada Miejska
    Wykazy głosowań
    Przewodniczący Rady
    Komisje Rady Miejskiej 
    Burmistrz Miasta
    Organizacja Urzędu
    Jednostki organizacyjne
    Oświadczenia majątkowe
    Sprawozdania-Burmistrz
    Spr.Burmistrza dot.NGO
    Sprawozdania-Rada M.
    Spr. z konsultacji społ.
    Przyjm. Interesantów
    Interpelacje i odpowiedzi


    PRAWO LOKALNE

    GMINNE NIERUCHOMOŚCI

    Dokumenty i wnioski
    Wykazy nieruchomości
    Ogłoszenia o przetargu, informacje o wyniku przetargu:
     - 2019
     - 2018
     - 2017
     - 2016
     - 2015
     - 2014
     - 2013
     - 2012
     - 2003-2011


    GKRPA / GZI
  • Alkoholizm, narkomania
  • Przemoc domowa

  • GOSPODARKA
  • Majątek Gminy
  • Budżet
  • Informator budżetowy
  • Stowarzy. członkowskie
  • Związki członkowskie
  • Spółki Prawa Handlow.
  • Oferty inwestycyjne
  • Wyniki postępowań
  • Archiwum przetargów
  • Archiwum ogłoszeń
  • Archiwum informacji

  • ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

    Plan zamówień publicznych

    Ogłoszenia:
    do 30000 EURO 
     - rok 2019
     - rok 2018
     - rok 2017

    powyżej 30000 EURO 
     - rok 2019
     - rok 2018
     - rok 2017


    Ankieta
    Zapraszany do wypełnienia ankiety

    Ankieta oceny stopnia zadowolenia Interesanta

    WYBORY

    E-URZĄD
    Osoby posiadające własny elektroniczny podpis kwalifikowany lub profil zaufany mogą skorzystać z elektronicznej skrzynki podawczej


    NSP - GUS

    WYSZUKIWARKA



    Certyfikaty ISO dla Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju


    Zakres zadań - Sekretarz Gminy






    Do zadań Sekretarza Gminy należy, w szczególności:

    1. Zapewnianie warunków sprawnego funkcjonowania Urzędu.

    2. Organizowanie pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przezposzczególne komórki organizacyjne.

    3. Nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej oraz zapewnianie zgodności z prawem wydawanych decyzji administracyjnych.

    4. nadzorowanie realizacji zasady rzetelnego i terminowego załatwiania spraw-zgodnie z procedurą administracyjną.

    5. Inicjowanie i tworzenie warunków do podnoszenia kwalifikacji przez pracowników samorządowych.

    6 Opracowywanie projektów uchwał organów gminy,prowadzenie wykazu i aktualizacja uchwał stanowiących przepisy gminne.

    7. Zapewnianie skutecznego sposobu publikacji prawa miejscowego oraz wszelkich informacji i obwieszczeń o charakterze publicznym ( realizacja prawa dostępu do informacji publicznej).

    8. Ścisła współpraca z Radcą Prawnym w zakresie zapewnienia obsługi prawnej Urzędu i organów Gminy.

    9. Sporządzanie projektów struktury organizacyjnej Urzędu oraz zakresów czynności i odpowiedzialności pracowników Urzędu, prowadzenie  pozostałych spraw kadrowych Urzędu.

    10. Ewidencja i przekazywanie do realizacji rozstrzygnięć organów gminy (uchwały Rady wnioski Komisji, zarządzenia Burmistrza).

    11. Organizowanie działalności kontrolnej komórek organizacyjnych Urzędu-zgodnie z zakresem przedmiotowym ustalonym przez  Burmistrza Miasta- zgodnie z ustalonym przez Burmistrza Miasta Regulaminem kontroli wewnętrznej i zewnętrznej.

    12. Koordynowanie spraw związanych z organizacją na terenie gminy- wyborów, spisów itp.wynikających z odrębnych ustaw (wykonywanie funkcji pełnomocnika do spraw wyborów).

    13. Nadzór nad  bieżącą pracą  zatrudnionych w Urzędzie pracowników w zakresie podległości służbowej.

    14. wykonywanie innych zadań z polecenia Burmistrza lub Zastępcy względnie z ich upoważnienia.










    Prawa autorskie © BIP UM Polanica-Zdrój Wszystkie prawa zastrzeżone.

    Opublikowane: 2003-06-18 (2282 odsłon)

    [ Wróć ]
    Content ©
     · Strona Główna    ·  Administracja ..  ·