Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju  
Menu podręczne

  • Strona Główna
  • Poleć Ten Biuletyn
  • Powiadom Redaktora
  • Statystyki BIP
  • www.bip.gov.pl
  • www.polanica.pl

  • ORGANY

    Dane adresowe

    Rada Miejska

    Przewodniczący Rady

    Komisje Rady Miejskiej

    Burmistrz Miasta

    Organizacja Urzędu

    Jednostki organizacyjne

    Oświadczenia majątkowe

    Sprawozdania-Burmistrz

    Spr.Burmistrza dot.NGO

    Sprawozdania-Rada M.

    Spr. z konsultacji społ.

    Przyjm. Interesantów


    PRAWO LOKALNE

    GMINNE NIERUCHOMOŚCI

    Dokumenty i wnioski
    Wykazy nieruchomości
    Ogłoszenia o przetargu, informacje o wyniku przetargu:
     - 2018
     
    - 2017
     - 2016
     - 2015
     - 2014
     - 2013
     - 2012
     - 2003-2011


    GKRPA / GZI
  • Alkoholizm, narkomania
  • Przemoc domowa

  • GOSPODARKA
  • Majątek Gminy
  • Budżet
  • Informator budżetowy
  • Stowarzy. członkowskie
  • Związki członkowskie
  • Spółki Prawa Handlow.
  • Oferty inwestycyjne
  • Wyniki postępowań
  • Archiwum przetargów
  • Archiwum ogłoszeń
  • Archiwum informacji

  • ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

    Plan zamówień publicznych

    Ogłoszenia:
    do 30000 EURO
     - rok 2018
     - rok 2017
    powyżej 30000 EURO
     - rok 2018
     - rok 2017


    Ankieta
    Zapraszany do wypełnienia ankiety

    Ankieta oceny stopnia zadowolenia Interesanta

    WYBORY
     

    E-URZĄD
    Osoby posiadające własny elektroniczny podpis kwalifikowany lub profil zaufany mogą skorzystać z elektronicznej skrzynki podawczej


    NSP - GUS

    WYSZUKIWARKA



    Certyfikaty ISO dla Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju


    Sprawozdanie Burmistrza nr 6






    S P R A W O Z D A N I E

    z działalności Burmistrza Miasta od dnia ostatniej Sesji Rady Miejskiej w dniu 26 czerwca 2003 roku

     

    I. W ramach ustawowych kompetencji na bieżąco:

    1. określałem sposób wykonania uchwał Rady Miejskiej ( z Sesji w dniu 26.06) oraz  wniosków z bieżących posiedzeń Komisji Rady Miejskiej,

    2. wydawałem decyzje administracyjne związane z funkcjonowaniem Urzędu oraz wykonywaniem bieżących zadań gminy (  w okresie objętym sprawozdaniem było ich 179),

    3. podpisywałem  akty notarialne dotyczące zbywania nieruchomości ( lokal mieszkalny, działki budowlane przy ul.Polnej, uregulowanie stanu prawnego terenów pod stacjami trafo ZE ).

    II. Wydałem z a r z ą d z e n i a  w następujących sprawach  związanych z realizacją zadań gminy  i  dotyczące:

    1. wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2003 r  ( wprowadzenie dotacji zewnętrznych oraz częściowe rozdysponowanie  rezerwy budżetowej ) - 24.06

    2. ogłoszenia na 21 dni  wykazu nieruchomości przygotowanych do zbycia( działka  nr 173/3 przy ul.Tuwima) - 24.06.

    3. wytypowania do zbycia  nieruchomości ( lokale mieszkalne nr 3 przy Zdrojowej 24 i nr 2 przy ul.Wojska Polskiego 1) - 30.06.

    4. przeznaczenia do 3-letniej dzierżawy na cele rolne cz.działki nr 51/2 przy ul.Polnej-30.06.

    5. wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2003 ( dotacje zewnętrzne dla oświaty - ZFŚS) - 30.06.

    6. powołania komisji egzaminacyjnych dla nauczycieli ubiegających się o awans na stopień nauczyciela mianowanego- 01.07.

    7.określenia warunków przetargowych na zbycie działki nr 305/8 przy ul.Piastowskiej- 01.07.

    8. przeznaczenia do zbycia nieruchomości - lokal mieszkalny nr 1 przy ul.Kościuszki nr 5 - 04.07.

    9. wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2003 - wprowadzenie dotacji dla OPS - 10.07.

    10. określenia założeń oraz powołania zespołu ds. opracowania wieloletniego programu gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy - 15.07.

    11. ogłoszenia na 21 dni wykazu nieruchomości przygotowanych do zbycia ( działki nr 130/2 i 130/5 przy ul.Złotej  oraz  nr 130/3, 130/4, 130/6, 130/7 przy ul.Opalowej)- 17.07.

    12. ogłoszenia na 21 dni wykazu nieruchomości przygotowanych do zbycia ( 19 działek w obrębie Nowy Zdrój w rejonie ulic:Polna-Słoneczna, Zdrojowa-Mickiewicza)-18.07.

    13. określenia warunków zbycia nieruchomości w drodze przetargu  ( dz.173/3 przy ul.Tuwima) - 18.07.

    14. powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia rokowań ( negocjacji) dot.robót zamiennych na zadaniu pn. "Rewaloryzacja zabytkowego Parku Zdrojowego" - 18.07.

    15. określenia trybu załatwiania skarg i wniosków zgłaszanych podczas wtorkowych przyjęć interesantów - 23.07.

    16. uruchomienia procedury przetargowej na realizację zadania  " Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Polanica Zdrój" oraz powołania Komisji Przetargowej - 05.08.

    17. ogłoszenia na 21 dni wykazu nieruchomości przygotowanych do zbycia - lokale mieszkalne przy Zdrojowej 24/3 i Wojska Polskiego 1/2- 11.08.

    18. wyłączenia członka Komisji Przetargowej z prac komisji w dniu 13.08.- (dot.p.A.Bembnika) - 12.08.

    19. określenia warunków przetargowego zbycia  w dniach 5, 12 i 19.09.nieruchomości przy ul.Złotej i Opalowej( jak w pkt.11) - 12.08.

    20. przeznaczenia do zbycia nieruchomości - lokal mieszkalny położony w budynku przy  ul.Dębowej 16 - 19.08.

    III. Podpisałem w imieniu gminy oświadczenia woli o charakterze cywilno - prawnym:

    1. umowę o dzieło na obsługę fontanny kolorowej w Parku Zdrojowym -do 31.10.2003,

    2. umowę z Firmą TADBUD na wykonanie zadania pn." Budowa parkingu samochodowego na terenie Szkoły Podstawowej Nr 2 ",

    3. umowę z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych o dofinansowanie przedsięwzięć w ramach ." Programu finansowania obchodów Europejskiego Roku Osób Niepełnosprawnych" - dot. zadania MCK,

    4. umowę pożyczki i dotacji z WFOŚiGW we Wrocławiu na realizację zadania : "Budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej w ul.Orkana,Hłaski,Staffa i Stachury",

    5. umowę z Miejskim Centrum Kultury  dotyczącą  dzierżawy  budynku Teatru Zdrojowego,

    6. umowę z Firmą K2 na ochronę i monitorowanie  obiektu Urzędu Miejskiego,

    7. porozumienie z Zakładem Energetycznym w sprawie spłaty zadłużenia,

    8. aneksy  do umów z Burmistrzami Dusznik i Szczytnej w sprawie zasad odbioru ścieków,

    9. aneks do umowy z  MZK w  sprawie zmiany terminu  zakończenia prac  realizowanych na oczyszczalni ścieków w ramach wykonawstwa zastępczego ( do 31.12.2003),

    10. dwie umowy z Powiatowym Urzędem Pracy na: odbycie stażu i na zatrudnienie absolwenta.

    Inne informacje: w okresie od 18-22.08. przebywałem na urlopie wypoczynkowym.

    W okresie od 09 lipca do 08 sierpnia br. miała miejsce kontrola NIK w przedmiocie stosowania procedur i trybu udzielania  przez gminę dotacji podmiotom nie zaliczanym do sektora finansów publicznych.
    W dniu 22 sierpnia br. odbył się uroczysty odbiór zadania przebudowy ul.Matuszewskiego w obrębie Parku Zdrojowego.

    Innych szczegółowych informacji udzielać będę na Sesji Rady Miejskiej.

    Burmistrz Miasta
    Jerzy Terlecki









    Prawa autorskie © BIP UM Polanica-Zdrój Wszystkie prawa zastrzeżone.

    Opublikowane: 2003-09-01 (1611 odsłon)

    [ Wróć ]
    Content ©
     · Strona Główna    ·  Administracja ..  ·