Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju  
Menu podręczne

  • Strona Główna
  • Poleć Ten Biuletyn
  • Powiadom Redaktora
  • Statystyki BIP
  • www.bip.gov.pl
  • www.polanica.pl

  • ORGANY

    Dane adresowe

    Rada Miejska

    Przewodniczący Rady

    Komisje Rady Miejskiej

    Burmistrz Miasta

    Organizacja Urzędu

    Jednostki organizacyjne

    Oświadczenia majątkowe

    Sprawozdania-Burmistrz

    Spr.Burmistrza dot.NGO

    Sprawozdania-Rada M.

    Spr. z konsultacji społ.

    Przyjm. Interesantów


    PRAWO LOKALNE

    GMINNE NIERUCHOMOŚCI

    Dokumenty i wnioski
    Wykazy nieruchomości
    Ogłoszenia o przetargu, informacje o wyniku przetargu:
     - 2018
     
    - 2017
     - 2016
     - 2015
     - 2014
     - 2013
     - 2012
     - 2003-2011


    GKRPA / GZI
  • Alkoholizm, narkomania
  • Przemoc domowa

  • GOSPODARKA
  • Majątek Gminy
  • Budżet
  • Informator budżetowy
  • Stowarzy. członkowskie
  • Związki członkowskie
  • Spółki Prawa Handlow.
  • Oferty inwestycyjne
  • Wyniki postępowań
  • Archiwum przetargów
  • Archiwum ogłoszeń
  • Archiwum informacji

  • ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

    Plan zamówień publicznych

    Ogłoszenia:
    do 30000 EURO
     - rok 2018
     - rok 2017
    powyżej 30000 EURO
     - rok 2018
     - rok 2017


    Ankieta
    Zapraszany do wypełnienia ankiety

    Ankieta oceny stopnia zadowolenia Interesanta

    WYBORY
     

    E-URZĄD
    Osoby posiadające własny elektroniczny podpis kwalifikowany lub profil zaufany mogą skorzystać z elektronicznej skrzynki podawczej


    NSP - GUS

    WYSZUKIWARKA



    Certyfikaty ISO dla Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju


    Sprawozdanie Burmistrza nr 8





    S P R A W O Z D A N I E

    z działalności Burmistrza Miasta od dnia ostatniej Sesji Rady Miejskiej
    w dniu 16 października 2003 r. ( do 12 listopada 2003 r.)

     

    I. W ramach ustawowych kompetencji, na bieżąco:

    1. Określałem sposób wykonania : uchwał podjętych na Sesji w dniu 16.10.br oraz wniosków z bieżących posiedzeń Komisji Rady Miejskiej,

    2. Wydawałem decyzje administracyjne związane z funkcjonowaniem Urzędu oraz realizacją zadań publicznych gminy ( w okresie objętym sprawozdaniem było ich 80),

    3. Podpisywałem akty notarialne dotyczące zbycia w trybie przetargowym nieruchomości gminy ( 4 działki  w rejonie ulic Zdrojowa-Mickiewicza, działka przy ul.Opalowej).

    II. Wydałem  jako organ wykonawczy gminy z a r z ą d z e n i a dotyczące:

    1. Powierzenia obowiązków i odpowiedzialności z zakresu rachunkowości Skarbnikowi Gminy Pani W.Książkiewicz ( 06.10),

    2. Określenia szczegółowych warunków przetargowych na zbycie nieruchomości obejmujących 7 działek przy ul.Polnej ( nr 94/9 - 94/15), 4 działki przy ul.Słonecznej
    (nr 94/5-94/8 )oraz działkę nr 145/6 przy ul.Mickiewicza) - 07.10,

    3. Ogłoszenia na 21 dni wykazu nieruchomości przygotowanych do zbycia - 2 lokale mieszkalne w budynku przy ul.Chopina 3 ( 09.10.),

    4. Określenia warunków przetargowych zbycia nieruchomości stanowiących: działkę nr 23 i 24 przy ul.Tranzytowej oraz segment mieszkalny przy ul.Łąkowej 12/1 (13.10),

    5. Wprowadzenia zmian w budżecie gminy ( dotacja dla OPS, zmiany między paragrafami w budżecie szkół - na wniosek dyrektorów ( 14.10),

    6. Ogłoszenia na 21 dni wykazu nieruchomości do zbycia - 2 lokale mieszkalne w budynkach: Kilińskiego 19 i  Fabryczna 9/I ( 22.10.),

    7. Określenia warunków przetargowych zbycia w trybie przetargowym lokali użytkowych położonych przy  ul.Parkowej 9/14 i Zdrojowej 22/8 ( 29.10),

    8. Wytypowania do zbycia na rzecz najemcy lokalu mieszkalnego w budynku przy ul.Dąbrowskiego 4 ( 29.10),

    9. Rezygnacji z prawa pierwokupu działki nr 253/1 położonej w Obrębie Centrum- przy ul.Wojska Polskiego ( 03.11),

    10. Wprowadzenia zmian w budżecie gminy  - korekta klasyfikacji budżetowej w obrębie paragrafów ( 07.11.).

    III. W imieniu gminy podpisałem oświadczenia woli o charakterze cywilno-prawnym:

    1. Umowę z Przedsiębiorstwem Specjalistycznym " DENDRO-EKO" na opracowanie Uproszczonego planu urządzenia lasów stanowiących własność komunalną , na okres gospodarczy 2004-2013 ( 10.10.),

    2. Porozumienie z Gminami Miejską i Wiejską w Kłodzku w sprawie realizacji zadania pn: Wykonanie projektu budowlanego ścieżki rowerowej Kłodzko-Stary Wielisław -Polanica Zdrój (17.10 ),

    3. Umowę z Przedsiębiorstwem Impresariat Artystyczny TEART s.c. na realizację spektaklu edukacyjno-profilaktycznego pt. Osaczony  - finansowanie ze środków GKRPA ( 28.10),

    4. Umowę z Firmą DREWPOL PPHU  dot. sprzedaży drewna z lasów komunalnych ( 28.10),

    5. Umowę z  Pracownią "R.S. STUDIO"  Wrocław na opracowanie i sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta - zgodnie z przetargiem ogłoszonym na realizację tego zadania ( 04.11),

    IV. W związku z realizacją zadań gminy uczestniczyłem w naradach i spotkaniach  roboczych.

    Ważniejsze to:

    1. 21.10. spotkanie z architektami i fachowcami branży budowlanej w sprawie przyszłości budowli basenu przy Szkole Podstawowej Nr 2,

    2. 28.10- spotkanie robocze w sprawie organizacji w Polanicy Zdroju  półfinału imprezy " Studentka Roku",

    3. 29.10.-  na zaproszenie Konsula czeskiego  - udział w uroczystych obchodach Święta Narodowego Czech,

    4. 30. 10.- udział w posiedzeniu zarządu Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej,

    5. 31.10.- udział w Walnym Zebraniu Międzygminnego Związku Celowego ds. 
    Gospodarki Odpadami,

    6. 06.11. -udział w Konwencie Gmin Uzdrowiskowych Dolnego Śląska
     zorganizowanym w Dusznikach Zdroju,

    7. 12.11.-  spotkanie w sprawie organizacji w 2004 roku Memoriału Szachowego im.A.Rubinsteina,

    Spotkania planowane do dnia Sesji:

    8. 13.11.- udział w zebraniu organizowanym przez PIG w sprawie " Małego Rynku",

    9. 14.11.- uczestnictwo w uroczystym otwarciu imprezy " Poeci bez granic",

    10. 15.11. -uczestnictwo w finale imprezy " Studentka Roku" - we Wrocławiu.

    W kwestiach szczegółowych interesujących radnych , informacji udzielać będę na Sesji Rady Miejskiej.

    Burmistrz Miasta
    Jerzy Terlecki










    Prawa autorskie © BIP UM Polanica-Zdrój Wszystkie prawa zastrzeżone.

    Opublikowane: 2003-11-19 (1561 odsłon)

    [ Wróć ]
    Content ©
     · Strona Główna    ·  Administracja ..  ·