Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju  
Menu podręczne

  • Strona Główna
  • Poleć Ten Biuletyn
  • Powiadom Redaktora
  • Statystyki BIP
  • www.bip.gov.pl
  • www.polanica.pl

  • ORGANY

    Dane adresowe

    Rada Miejska

    Przewodniczący Rady

    Komisje Rady Miejskiej

    Burmistrz Miasta

    Organizacja Urzędu

    Jednostki organizacyjne

    Oświadczenia majątkowe

    Sprawozdania-Burmistrz

    Spr.Burmistrza dot.NGO

    Sprawozdania-Rada M.

    Spr. z konsultacji społ.

    Przyjm. Interesantów


    PRAWO LOKALNE

    GMINNE NIERUCHOMOŚCI

    Dokumenty i wnioski
    Wykazy nieruchomości
    Ogłoszenia o przetargu, informacje o wyniku przetargu:
     - 2018
     
    - 2017
     - 2016
     - 2015
     - 2014
     - 2013
     - 2012
     - 2003-2011


    GKRPA / GZI
  • Alkoholizm, narkomania
  • Przemoc domowa

  • GOSPODARKA
  • Majątek Gminy
  • Budżet
  • Informator budżetowy
  • Stowarzy. członkowskie
  • Związki członkowskie
  • Spółki Prawa Handlow.
  • Oferty inwestycyjne
  • Wyniki postępowań
  • Archiwum przetargów
  • Archiwum ogłoszeń
  • Archiwum informacji

  • ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

    Plan zamówień publicznych

    Ogłoszenia:
    do 30000 EURO
     - rok 2018
     - rok 2017
    powyżej 30000 EURO
     - rok 2018
     - rok 2017


    Ankieta
    Zapraszany do wypełnienia ankiety

    Ankieta oceny stopnia zadowolenia Interesanta

    WYBORY
     

    E-URZĄD
    Osoby posiadające własny elektroniczny podpis kwalifikowany lub profil zaufany mogą skorzystać z elektronicznej skrzynki podawczej


    NSP - GUS

    WYSZUKIWARKA



    Certyfikaty ISO dla Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju


    Sprawozdanie Burmistrza nr 9




    S P R A W O Z D A N I  E
    z działalności Burmistrza Miasta od dnia ostatniej Sesji Rady Miejskiej
    w dniu 16 listopada 2003 r. ( do 17 grudnia 2003 r.)

    Zagadnienia merytoryczne z mojej działalności jako organu wykonawczego gminy
    przedstawiają się następująco (od 13.11.2003 ):



    I. Czynności z zakresu bieżącej realizacji zadań:


    1. Określałem sposób wykonania uchwał podjętych na Sesjach Rady Miejskiej
    w dniach: 18 listopada, 26 listopada i 10 grudnia br. oraz wniosków z bieżących posiedzeń Komisji Rady,

    2. Wydałem 88 decyzji administracyjnych w ramach realizacji zadań publicznych gminy i Urzędu,

    3. Podpisałem akty notarialne w sprawie przetargowego zbycia nieruchomości:
    2 działki budowlane, 2 lokale użytkowe, 1 lokal mieszkalny, 1 dosprzedaż gruntu.
    Kolejne umowy notarialne wyznaczone są  na 18, 23, 29 i 30.12. br.


    II. Wydałem  z a r z ą d z e n i a  w  sprawach:


    1. Zmiany zarządzenia  z 07.11. w sprawie wprowadzenia zmian w budżecie gminy na 2003 r.( 13.11),

    2. Rezygnacji z prawa pierwokupu zbywanej działki nr 522 w Obrębie Centrum przy ul. Turkusowej 2 ( 14.11.),

    3. Powołania Komisji Przetargowej w związku z realizacją zadania: Budowa oświetlenia w drodze krajowej nr 8 - ul. Sikorskiego ( 14.11),

    4. Określenia warunków zbycia nieruchomości w drodze przetargu ( przetargi wyznaczone na 05,12,19 i 30.12.br dotyczą:  4 działek przy ul. Słonecznej,
    4 działek przy ul. Polnej oraz  segmentu mieszkalnego przy ul. Łąkowej 12/1)- 19.11.,

    5. Podobne zarządzenie  w sprawie przetargów na 12,19 i 30.12.br w odniesieniu do nieruchomości: 3 działki przy ul. Wiejskiej, 5 działek przy ul. Wojska Polskiego
    i działka przy ul. Kasprowicza (20.11.) Szczegółowe ogłoszenia przetargowe publikowane są w prasie lokalnej, na tablicach ogłoszeń na terenie miasta i w siedzibie Urzędu Miejskiego.

    6. Wtypowania do zbycia na rzecz najemców  2 lokali mieszkalnych w budynkach przy ul. Kościuszki 2 i Piastowskiej 1 (20.11.),

    7. Ogłoszenia na 21 dni wykazu nieruchomości przygotowanych do zbycia - 2 lokale położone w budynkach przy ul. Kościuszki 2 i Dąbrowskiego 4 ( 25.11.),

    8. Wprowadzenia bieżących zmian w budżecie gminy na rok 2003 (28.11 ),

    9. Powołania Komisji odbiorowej w celu przejęcia nieruchomości nabytych od ZUK S.A. (Parkowa 2 - Teatr Zdrojowy i działka 78 przy ul.Bystrzyckiej) - 01.12.

    10.  Wytypowania do bezprzetargowego zbycia na rzecz najemców  2 lokali mieszkalnych położonych w budynkach przy ul. Bystrzyckiej 31 i Parkowej 9 (03.12),

    11. Rezygnacji z prawa pierwokupu działki nr 118/7 w udziale 36,3 % o pow.29 m2  
    przy ul. Zdrojowej  ( 11.12.),

    12. Ogłoszenia na 21 wykazu nieruchomości przeznaczonej do zbycia -  48,7 % w/w
    działki przy ul. Zdrojowej ( 11.12 ),

    13.Określenia warunków II przetargu ustnego, nieograniczonego w dn.16 i 23.01.2004, na zbycie nieruchomości:3 działki przy ul.Polnej, dz.nr 23 przy ul. Tranzytowej,lokal użytkowy przy ul. Zdrojowej 22/7 ( 11.12.).


    III. Podpisałem umowy o charakterze cywilno - prawnym:


    1. Umowę o dzieło z Panem Jerzym Młynarczykiem na demontaż i zabezpieczenie naokres zimy urządzeń fontanny w Parku Zdrojowym oraz jej montaż  i uruchomienie do 3.05.2004  ( 13.11 ),


    2. 41 umów o dzieło związanych z prezentacją twórczości autorskich na Festiwalu "Poeci bez  granic" ( 13.11),


    3. Umowę z Instalatorstwem Elektrycznym P. Ptaszka na wykonanie zadania budowy oświetlenia ulicznego przy drodze krajowej NR 8 - ul. Sikorskiego (25.11),


    4. Aneks do umowy z Wojewodą Dolnośląskim na realizację zadania objętego kontraktem wojewódzkim pn. Rewaloryzacja zabytkowego parku Zdrojowego (30.11)                                                                    


    5. Aneks do wcześniejszej umowy z Powiatowym Urzędem Pracy w sprawie przedłużenia robót publicznych dla 8 bezrobotnych do 31.12.br. ( 30.11.)


    IV. W związku z realizacją zadań gminy uczestniczyłem w wielu naradach i spotkaniach roboczych. Ważniejsze to:


    1. Narada w sprawie docelowej organizacji  Targów " Natura Sanat" (18.11)

    2. Ostatnie posiedzenie Zarządu likwidowanego Stowarzyszenia " Konsorcjum  Turystyczna Szóstka"- (24.11),

    3. 25 i 26.11 - udział w konferencji " Uzdrowiska polskie w UE ",

    4. Posiedzenie Zarządu Stowarzyszenia Gmin Ziemi Kłodzkiej- w sprawie funkcjonowania POZ- ów od 01.01.2004 (27.11),

    5. Udział w  Zgromadzeniu Międzygminnego Związku Celowego..., m.in. w sprawie lokalizacji wysypiska odpadów komunalnych (27.11),

    6. Spotkanie z przedstawicielami  PKO  BP S.A. w sprawie spłaty kredytów (28.11),

    7. Udział w uroczystej Sesji  w Szczytnej w związku z obchodami 30-lecia nadania praw miejskich (01.12),

    8. Posiedzenie Zarządu Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej ( 2.12),

    9. Spotkanie z przedstawicielami Spółdzielni Mieszkaniowej w Kłodzku  w sprawie wzajemnych rozliczeń ( 04.12),

    10. Konwent gmin uzdrowiskowych Dolnego Śląska ( 5.12),

    11.  Ostatnie Walne Zgromadzenie likwidowanej Turystycznej Szóstki ( 09.12),

    12.  Udział w Walnym Zebraniu Stowarzyszenia Gmin Ziemi Kłodzkiej, współorganizowanym  ze Starostą  Kłodzkim ( 12.12). Poruszane tematy to m.in. realizacja programu " Odra 2006" w odniesieniu do Ziemi Kłodzkiej oraz funkcjonowanie POZ-ów  od stycznia,

    13.Udział z Przewodniczącym Rady Miejskiej w rozmowach w czeskich Podebradach w sprawie nawiązania partnerstwa miast ( 15.12.).


    W kwestiach szczegółowych  interesujących radnych, w przedstawionych
    w sprawozdaniu tematach, informacji udzielać będę na Sesji Rady Miejskiej

    Burmistrz Miasta
    Jerzy Terlecki










    Prawa autorskie © BIP UM Polanica-Zdrój Wszystkie prawa zastrzeżone.

    Opublikowane: 2004-01-02 (1805 odsłon)

    [ Wróć ]
    Content ©
     · Strona Główna    ·  Administracja ..  ·