Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju  
Menu podręczne

  • Strona Główna
  • Poleć Ten Biuletyn
  • Powiadom Redaktora
  • Statystyki BIP
  • www.bip.gov.pl
  • www.polanica.pl

  • ORGANY

    Dane adresowe

    Rada Miejska

    Przewodniczący Rady

    Komisje Rady Miejskiej

    Burmistrz Miasta

    Organizacja Urzędu

    Jednostki organizacyjne

    Oświadczenia majątkowe

    Sprawozdania-Burmistrz

    Spr.Burmistrza dot.NGO

    Sprawozdania-Rada M.

    Spr. z konsultacji społ.

    Przyjm. Interesantów


    PRAWO LOKALNE

    GMINNE NIERUCHOMOŚCI

    Dokumenty i wnioski
    Wykazy nieruchomości
    Ogłoszenia o przetargu, informacje o wyniku przetargu:
     - 2018
     
    - 2017
     - 2016
     - 2015
     - 2014
     - 2013
     - 2012
     - 2003-2011


    GKRPA / GZI
  • Alkoholizm, narkomania
  • Przemoc domowa

  • GOSPODARKA
  • Majątek Gminy
  • Budżet
  • Informator budżetowy
  • Stowarzy. członkowskie
  • Związki członkowskie
  • Spółki Prawa Handlow.
  • Oferty inwestycyjne
  • Wyniki postępowań
  • Archiwum przetargów
  • Archiwum ogłoszeń
  • Archiwum informacji

  • ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

    Plan zamówień publicznych

    Ogłoszenia:
    do 30000 EURO
     - rok 2018
     - rok 2017
    powyżej 30000 EURO
     - rok 2018
     - rok 2017


    Ankieta
    Zapraszany do wypełnienia ankiety

    Ankieta oceny stopnia zadowolenia Interesanta

    WYBORY
     

    E-URZĄD
    Osoby posiadające własny elektroniczny podpis kwalifikowany lub profil zaufany mogą skorzystać z elektronicznej skrzynki podawczej


    NSP - GUS

    WYSZUKIWARKA



    Certyfikaty ISO dla Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju


    Sprawozdanie Burmistrza nr 12






    S P R A W O Z D A N I E

    z działalności Burmistrza Miasta za okres między Sesjami Rady Miejskiej

    Ostatnie sprawozdanie przedstawiłem na Sesji Rady Miejskiej w dniu 23  marca 2004 r. Obejmowało ono okres mojej działalności od 18 lutego  do 17 marca br. Zagadnienia merytoryczne z mojej działalności od 18.03. br przedstawiają się następująco:

    I. Czynności z zakresu bieżącej  realizacji zadań:

    1. Określałem na bieżąco sposób wykonania uchwał z Sesji w dniu 23.03. oraz wniosków  i opinii z bieżących posiedzeń Komisji Rady Miejskiej,

    2. W ramach realizacji zadań publicznych gminy i Urzędu wydałem w tym okresie
    60 decyzji administracyjnych,

    3. Podpisałem umowy notarialne w sprawie zbycia nieruchomości gminy: lokal mieszkalny zbywany na rzecz najemcy i działka budowlana 105/1 w obrębie Sokołówka.

    II. Wydałem  z a r z ą d z e n i a  w sprawach:

    1. Ogłoszenia na 30 dni wykazu nieruchomości będących w użytkowaniu wieczystym osób fizycznych uprawnionych do nabycia prawa własności tych nieruchomości(18.03).

    2. Przeznaczenia do zbycia na rzecz najemcy lokalu mieszkalnego w budynku przy  ul.Wojska Polskiego 15 (25.03).

    3. Powołania Komisji Przetargowej w związku z realizacją zadania:Budowa obiektów małej architektury na szlaku turystyczno-edukacyjnym wokół Polanicy Zdroju (19.03),

    4. Powołania Komisji Przetargowej w związku z realizacją zadania: Wykonanie remontów dróg i chodników z masy bitumicznej (31.03.),

    5. Wyznaczenia na terenie gminy miejsc przeznaczonych na bezpłatne umieszczanie obwieszczeń i plakatów wyborczych (31.03),

    III. Podpisałem umowy  o charakterze cywilno-prawnym:

    1. Umowę zlecenie  z Firmą Usługowo-Handlową DRWAL na prace leśne w lasach komunalnych (22.03).

    2. Umowę z Firmą MARKUS w sprawie opieki autorskiej dla systemów komputerowych " Radix" wdrożonych w Urzędzie Miejskim (23.03).

    3. Umowę dostawy 40 pojemników do selektywnej zbiórki odpadów z Dolnośląskim Towarzystwem Finansowo-Brokerskim " PLUS" S.A. (30.03).

    4. Umowę ze Spółdzielnią Usługowo-Handlową z siedzibą w Ścinawce Średniej na wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni dróg i chodników z masy bitumicznej
    (06.04).

    IV. W związku z realizacją zadań gminy uczestniczyłem w  różnych naradach i spotkaniach roboczych. Ważniejsze to:

    1. Spotkanie z Kierownikiem Zakładu Gazowniczego-Rejon Kłodzko w sprawie gazyfikacji Polanicy Zdroju (25.03).

    2. Spotkanie- w tym samym dniu- z przedst. Firmy Microtech w sprawie
    przedsięwzięcia e-City.

    3. Spotkanie z Komendantem Pow.Policji Panem Arnoldem Różewiczem
    w sprawie bezpieczeństwa miasta ( 26.03).

    4. Udział w VII Spotkaniach Tradycji Wielkanocnych w dniu 27.03.

    5. Udział w Walnych Zebraniach:  Stowarzyszenia Gmin Ziemi Kłodzkiej i Stow.Gmin Polskich Euroregionu Glacensis w dniu 29.03.

    6. Uczestnictwo w posiedzeniu zarządu Stowarzyszenia Gmin Ziemi Kłodzkiej w dniu 30.03.

    7. Udział w posiedzeniu zarządu Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej w dniu 31.03 m.in. w sprawie strategii rozwoju turystyki województwa dolnośląskiego.

    8. W dniu 01.04. odbyłem spotkania: z Wicestarostą Panem Jarosławem Surówką w sprawie funkcjonowania nowego szpitala oraz z "Prezydium" Rady Miejskiej (Przewodniczącym Rady Przewodniczącymi  Komisji Rady Miejskiej) w bieżących sprawach gminy.

    9. 02.04. miał miejsce Konwent Uzdrowisk Dolnośląskich zorganizowany przez Burmistrza Miasta i ZUK S.A. ( z udziałem: Prezesa Stow.Gmin Uzdrowiskowych RP Jana Golby, Szefa Izby Gospodarczej " Uzdrowiska Polskie" Wojciecha Gucwy oraz szefów przedsiębiorstw uzdrowiskowych i burmistrzów miast Uzdrowiskowych).

    10. Udział w posiedzeniu organizacyjnym stowarzyszenia "Bezpieczne miasto" w dniu 06.04.

    11. Na 07.04. zaplanowane jest spotkanie z Dyrektorem Oddziału FWP Panem Ryszardem Wuliczem, natomiast na 08.04. z przedstawicielami Starostwa Powiatowego w sprawie zagospodarowania pomieszczeń w Szkole Podstawowej Nr 2 na oddziały zerowe.

    Szczegółowych informacji i wyjaśnień udzielać mogę radnym na Sesji Rady Miejskiej.                      

    BURMISTRZ   MIASTA
    Jerzy Terlecki











    Prawa autorskie © BIP UM Polanica-Zdrój Wszystkie prawa zastrzeżone.

    Opublikowane: 2004-04-22 (1456 odsłon)

    [ Wróć ]
    Content ©
     · Strona Główna    ·  Administracja ..  ·