Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju  
Menu podręczne

  • Strona Główna
  • Poleć Ten Biuletyn
  • Powiadom Redaktora
  • Statystyki BIP
  • www.bip.gov.pl
  • www.polanica.pl

  • ORGANY

    Dane adresowe
    Rada Miejska
    Wykazy głosowań
    Przewodniczący Rady
    Komisje Rady Miejskiej 
    Burmistrz Miasta
    Organizacja Urzędu
    Jednostki organizacyjne
    Oświadczenia majątkowe
    Sprawozdania-Burmistrz
    Spr.Burmistrza dot.NGO
    Sprawozdania-Rada M.
    Spr. z konsultacji społ.
    Przyjm. Interesantów
    Interpelacje i odpowiedzi


    PRAWO LOKALNE

    GMINNE NIERUCHOMOŚCI

    Dokumenty i wnioski
    Wykazy nieruchomości
    Ogłoszenia o przetargu, informacje o wyniku przetargu:
     - 2019
     - 2018
     - 2017
     - 2016
     - 2015
     - 2014
     - 2013
     - 2012
     - 2003-2011


    GKRPA / GZI
  • Alkoholizm, narkomania
  • Przemoc domowa

  • GOSPODARKA
  • Majątek Gminy
  • Budżet
  • Informator budżetowy
  • Stowarzy. członkowskie
  • Związki członkowskie
  • Spółki Prawa Handlow.
  • Oferty inwestycyjne
  • Wyniki postępowań
  • Archiwum przetargów
  • Archiwum ogłoszeń
  • Archiwum informacji

  • ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

    Plan zamówień publicznych

    Ogłoszenia:
    do 30000 EURO 
     - rok 2019
     - rok 2018
     - rok 2017

    powyżej 30000 EURO 
     - rok 2019
     - rok 2018
     - rok 2017


    Ankieta
    Zapraszany do wypełnienia ankiety

    Ankieta oceny stopnia zadowolenia Interesanta

    WYBORY

    E-URZĄD
    Osoby posiadające własny elektroniczny podpis kwalifikowany lub profil zaufany mogą skorzystać z elektronicznej skrzynki podawczej


    NSP - GUS

    WYSZUKIWARKA



    Certyfikaty ISO dla Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju


    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane










     


    BURMISTRZ MIASTA POLANICA ZDRÓJ


     


    57-320 Polanica Zdrój, ul. Dąbrowskiego 3, tel. (074) 86 80 600, 


    tel. fax (074)86 81 046


    www.polanica.pl


    email: um@polanica.pl


     


    Polanica Zdrój 2009-07-07




    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


     


    Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów:


    Putek Tadeusz - inspektor ds. Infrastruktury Technicznej, Urząd Miejski, ul. Dąbrowskiego 3, 57-320 Polanica-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8680600,

    e-mail: um
    @polanica.pl.


    Adres internetowy zamawiającego: www.polanica.pl


    Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby

    upoważnionej do kontaktów.


    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:


    jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów.


    Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne.


    Zamawiający nie dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających


     


    Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:


     


     „ Remont zadaszenia i schodów wejściowych do Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Wojska Polskiego w Polanicy-Zdroju „


    Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych:

    roboty budowlane, wykonanie.

     

    Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych:

    Ul. Wojska Polskiego - Szkoła Podstawowa nr 2 w Polanicy-Zdroju.

    Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego.

     

    Określenie przedmiotu zamówienia jest wykonanie remontu schodów wejściowych oraz remontu zadaszenia wejścia do Szkoły Podstawowej nr 2 przy ul. Wojska Polskiego w Polanicy-Zdroju

     

    Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez wymagań określonych przez zamawiającego:

    Złożą ofertę wraz z formularzami według załączonego do SIWZ wzoru oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. (Dz.U.Nr 71 poz. 645, § 1 ust. 1

     

    Wspólny słownik zamówień (CPV): 45260000-7, 45453000-7

     

    Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:

    Nie.

     

    Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

    Nie.

    Wielkość lub zakres zamówienia

    Całkowita wielkość lub zakres:

    Remont schodów:

    -          rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej (schody, podesty, ściany i slupy) – 144,73 m2,

    -          skucie nierówności betonu na ścianach i podłogach – 144,73 m2,

    -          odgrzybianie powierzchni ścian przy użyciu szczotek stalowych – 54,16 m2,

    -          odgrzybianie ścian metoda smarowania – 54,16 m2,

    -          ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi – 144,73 m2,

    -          okładziny schodów z płytek układanych na klej metoda kombinowaną – 109,15 m2,

    -          okładanie ścian – kamień sztuczny na klej – 18,87 m2,

    -          ułożenie parapetów kamiennych o szer. 45 cm31,84 m

    Remont zadaszenia:

    -          przemurowanie ścianek z cegieł – 9,58 m2,

    -          słupy żelbetowe, belki i podciągi – 6,14 m3,

    -          murłaty, krokwie zwykle – 1,80 m3,

    -          ołacenie połaci dachowej łatami – 69,03 m2,

    -          pokrycie dachu blacha stalową – 69,03 m2,

    -          rynny i rury spustowe – 9 mb,

    -          deskowanie połaci dachowych (boazeria) od spodu konstrukcji – 69,03 m2

    -          obłożenie płytkami słupów – 15,55 m2,

    -          wykonanie tynków na słupach – 33,61 m2

     

    Szczegółowy zakres rzeczowego przedmiotu umowy zawarty jest w przedmiarze robót i dokumentacji projektowo remontowej. 

     

    Czas trwania zamówienia lub termin wykonania:

    Wymagany; data rozpoczęcia: ……...2009;

                      data zakończenia: 30.09.2009;

    Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium:

    Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w kwocie 3 000,00 PLN

     

    Opis warunków udziału w postępowaniu:

    O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp, tj.:

    a)          Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,

    b)          Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału

    c)          Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

    d)          Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24  ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

     

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:

    1.          Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły „spełnia  - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (Wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do ofert. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki.

    2.          Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

     

    Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

    Dokumenty wymagane:

    1.      informacje ogólne o wykonawcy – Formularz Nr 1,

    2.      informacje o wartości robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowemu zamówieniu, wykonanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich trzech lat o charakterze złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia, potwierdzonym protokółami odbioru robót końcowego zamówienia – Formularz Nr 2,

    3.      informacje o kwalifikacjach i doświadczeniach podstawowego personelu kierowniczego i technicznego proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót – Formularz Nr 3,

    4.      informacje o wymaganym sprzęcie niezbędnym dla realizacji robót – Formularz Nr 4

    5.      propozycje ewentualnego podzlecenia elementów robót o łącznej wartości większej niż 20% ceny umownej – Formularz Nr 5,

    6.      Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1, których wzór stanowią załączniki do niniejszej SIWZ – zał. 6 i 7,

    7.      parafowany formularz projektu umowy (każda strona), z uzupełnionymi danymi dotyczącymi oferenta,

    W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda następujących dokumentów:

    1)      Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    2)      Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

    3)      aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 – 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

    4)      aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

     

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1, Wykonawca  składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

    1)      Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;

    2)      Nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;

    Dokument, o którym mowa w pkt. 2 (1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż
    6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 2 (2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

    Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2 – Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

     

    Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: nieograniczona

     

    Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

     

    Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

     

    Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.polanica.pl.

    Opłata: nieodpłatnie

     

    Termin składania ofert:

    29.07.2009 godzina 09:30.

    Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do oferty:

    polski.

    Termin związania ofertą:

    30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

     

    Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

    29.07.2009, godzina 10:00, Urząd Miejski w Polanicy-Zdroju,

    ul. Dąbrowskiego 3, 57-320 Polanica-Zdrój / sala posiedzeń pok. Nr 14/.

    Informacje uzupełniające:

    1) SIWZ (pdf)  >>>>
    2) ogłoszenie (pdf) >>>>
    3) Kosztorys zadaszenia: 
    pdf- >>>>
    ath- >>>>
    4) Kosztorys schodów wejściowych
    pdf- >>>>
    ath- >>>>
    5) materiały pomocnicze >>>>









    Prawa autorskie © BIP UM Polanica-Zdrój Wszystkie prawa zastrzeżone.

    Opublikowane: 2009-07-07 (193 odsłon)

    [ Wróć ]
    Content ©
     · Strona Główna    ·  Administracja ..  ·