Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju  
Menu podręczne

  • Strona Główna
  • Poleć Ten Biuletyn
  • Powiadom Redaktora
  • Statystyki BIP
  • www.bip.gov.pl
  • www.polanica.pl

  • ORGANY

    Dane adresowe
    Rada Miejska
    Wykazy głosowań
    Przewodniczący Rady
    Komisje Rady Miejskiej 
    Burmistrz Miasta
    Organizacja Urzędu
    Jednostki organizacyjne
    Oświadczenia majątkowe
    Sprawozdania-Burmistrz
    Spr.Burmistrza dot.NGO
    Sprawozdania-Rada M.
    Spr. z konsultacji społ.
    Przyjm. Interesantów
    Interpelacje i odpowiedzi


    PRAWO LOKALNE

    GMINNE NIERUCHOMOŚCI

    Dokumenty i wnioski
    Wykazy nieruchomości
    Ogłoszenia o przetargu, informacje o wyniku przetargu:
     - 2019
     - 2018
     - 2017
     - 2016
     - 2015
     - 2014
     - 2013
     - 2012
     - 2003-2011


    GKRPA / GZI
  • Alkoholizm, narkomania
  • Przemoc domowa

  • GOSPODARKA
  • Majątek Gminy
  • Budżet
  • Informator budżetowy
  • Stowarzy. członkowskie
  • Związki członkowskie
  • Spółki Prawa Handlow.
  • Oferty inwestycyjne
  • Wyniki postępowań
  • Archiwum przetargów
  • Archiwum ogłoszeń
  • Archiwum informacji

  • ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

    Plan zamówień publicznych

    Ogłoszenia:
    do 30000 EURO 
     - rok 2019
     - rok 2018
     - rok 2017

    powyżej 30000 EURO 
     - rok 2019
     - rok 2018
     - rok 2017


    Ankieta
    Zapraszany do wypełnienia ankiety

    Ankieta oceny stopnia zadowolenia Interesanta

    WYBORY

    E-URZĄD
    Osoby posiadające własny elektroniczny podpis kwalifikowany lub profil zaufany mogą skorzystać z elektronicznej skrzynki podawczej


    NSP - GUS

    WYSZUKIWARKA



    Certyfikaty ISO dla Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju


    Ochrona Środowiska i Gospodarka Komunalna






    § 28.

    Do zakresu działania stanowiska do spraw Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej  należy:

    1. Kompleksowe prowadzenie spraw z zakresu ochrony przyrody i ochrony środowiska:

         - prowadzenie postępowań związanych z wydawaniem zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów  oraz zgody na wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych

         - podejmowanie działań zmierzających do ochrony środowiska przed hałasem i wibracjami współdziałanie z właściwymi  organami i podejmowanie działań w zakresie ochrony środowiska przed odpadami oraz zanieczyszczeniem powietrza atmosferycznego

         - przygotowywanie dokumentacji i projektów zezwoleń na : wykonywanie usług w zakresie usuwania i unieszkodliwiania odpadów komunalnych, określenie sposobu postępowania z wytworzonymi odpadami  w ilości od 1 do 1000 ton rocznie.

    3. Współpraca z organami Gminy w tworzeniu  programów zrównoważonego rozwoju oraz ochrony środowiska w gminie oraz gospodarki odpadami.

    4. Wnioskowanie do Burmistrza oraz służb specjalistycznych o realizację uprawnień i funkcji nadzorczych wobec  podmiotów naruszających stan środowiska

    5. Wykonywanie zadań  szczegółowych w zakresie ochrony przyrody : popularyzacja zagadnień ochrony przyrody w środowisku, wnioskowanie do organów Gminy o wprowadzenie określonych form ochrony przyrody

    6. Współudział w konstruowaniu rocznego planu finansowego gminnego funduszu ochrony środowiska oraz wnioskowanie o kierunkach jego wykorzystywania

    7. Przygotowywanie projektów uzgodnień  i opinii przewidzianych przepisami prawa geologicznego i górniczego

    8. Wykonywanie zadań określonych przepisami prawa wodnego :

         - przygotowywanie projektów pozwoleń wodno-prawnych na korzystania z wód w zakresie określonym ustawą

         - prowadzenie spraw związanych z melioracją terenów rolnych

         - wnioskowanie w sprawie nakazania właścicielowi gruntu wprowadzającego ścieki wykonania urządzeń zabezpieczających wody przed zanieczyszczeniem lub zakazania odprowadzania ścieków lub przywrócenia do stanu poprzedniego stanu wody na gruncie w sytuacji naruszenia gospodarki wodnej

    9. Kompleksowe prowadzenie spraw związanych z ochroną przed powodzią zgodnie z Zarządzeniami Wojewody i Burmistrza oraz Regulaminem  organizacyjnym  Miejskiego Komitetu Przeciwpowodziowego. Wykonywanie  innych  zadań zleconych w przypadku wystąpienia  zagrożenia powodzią.

    10. Wykonywanie zadań w zakresie gospodarki komunalnej określonych w przepisach szczegółowych, dotyczących w szczególności:

         - utrzymania czystości i porządku w mieście na zasadach określonych uchwałą Rady Miejskiej. Współdziałanie w tym zakresie ze Strażą Miejską i  gminnymi jednostkami organizacyjnymi.

         -utrzymania zieleni miejskiej, nadzorowania pracy firm świadczących usługi w tym zakresie, ochrony zieleni urbanizacyjnej

         - utrzymania i zarządzania cmentarzem komunalnym oraz świadczenia usług związanych z pochówkami

         - utrzymania i prowadzenia targowisk

         - funkcjonowania i eksploatacji urządzeń komunalnych   

    11. Wykonywanie  na podstawie "Planu urządzenia lasu" (uproszczony) zadań w zakresie prowadzenia   gospodarki leśnej :

         - współdziałanie ze służbami leśnymi w zakresie zadań merytorycznych wynikających z w/w Planu  oraz zadań ustawowych

         - współpraca z organami Gminy  w zakresie ustalania  szczegółowych zasad prowadzenia gospodarki leśnej

    12. Wykonywanie i koordynowanie zadań gminy wynikających z ustawy o ochronie zwierząt (i aktów wykonawczych):

         - wnioskowanie o uchwalenie zasad wyłapywania na terenie gminy bezdomnych zwierząt

         - przygotowywanie projektów zezwoleń na utrzymywanie psów ujętych w wykazie ras uznawanych za agresywne


    13. Współdziałanie w zakresie realizacji zadań przypisanych do stanowiska ze służbami specjalistycznymi oraz inspekcjami.
    Współdziałanie ze Związkiem Celowym utworzonym dla opracowania koncepcji gospodarki  odpadami w powiecie kłodzkim.











    Prawa autorskie © BIP UM Polanica-Zdrój Wszystkie prawa zastrzeżone.

    Opublikowane: 2003-05-26 (2356 odsłon)

    [ Wróć ]
    Content ©
     · Strona Główna    ·  Administracja ..  ·