Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju  
Menu podręczne

  • Strona Główna
  • Poleć Ten Biuletyn
  • Powiadom Redaktora
  • Statystyki BIP
  • www.bip.gov.pl
  • www.polanica.pl

  • ORGANY

    Dane adresowe
    Rada Miejska
    Wykazy głosowań
    Przewodniczący Rady
    Komisje Rady Miejskiej 
    Burmistrz Miasta
    Organizacja Urzędu
    Jednostki organizacyjne
    Oświadczenia majątkowe
    Sprawozdania-Burmistrz
    Spr.Burmistrza dot.NGO
    Sprawozdania-Rada M.
    Spr. z konsultacji społ.
    Przyjm. Interesantów
    Interpelacje i odpowiedzi


    PRAWO LOKALNE

    GMINNE NIERUCHOMOŚCI

    Dokumenty i wnioski
    Wykazy nieruchomości
    Ogłoszenia o przetargu, informacje o wyniku przetargu:
     - 2019
     - 2018
     - 2017
     - 2016
     - 2015
     - 2014
     - 2013
     - 2012
     - 2003-2011


    GKRPA / GZI
  • Alkoholizm, narkomania
  • Przemoc domowa

  • GOSPODARKA
  • Majątek Gminy
  • Budżet
  • Informator budżetowy
  • Stowarzy. członkowskie
  • Związki członkowskie
  • Spółki Prawa Handlow.
  • Oferty inwestycyjne
  • Wyniki postępowań
  • Archiwum przetargów
  • Archiwum ogłoszeń
  • Archiwum informacji

  • ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

    Plan zamówień publicznych

    Ogłoszenia:
    do 30000 EURO 
     - rok 2019
     - rok 2018
     - rok 2017

    powyżej 30000 EURO 
     - rok 2019
     - rok 2018
     - rok 2017


    Ankieta
    Zapraszany do wypełnienia ankiety

    Ankieta oceny stopnia zadowolenia Interesanta

    WYBORY

    E-URZĄD
    Osoby posiadające własny elektroniczny podpis kwalifikowany lub profil zaufany mogą skorzystać z elektronicznej skrzynki podawczej


    NSP - GUS

    WYSZUKIWARKA



    Certyfikaty ISO dla Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju


    Sprawy Obywatelskie






    § 30.

    Do zakresu działania stanowiska do spraw Obywatelskich należy, w szczególności:

    1. Kompleksowe prowadzenie ewidencji ruchu ludności na terenie gminy:

         - prowadzenie i aktualizacja dokumentacji meldunkowej, nanoszenie zmian adresowych w  rejestrze mieszkańców

         - prowadzenie rejestru osób przebywających na terenie gminy czasowo ponad 2 miesiące
      
         - przekazywanie informacji o dokonanych zmianach adresowych i osobowych właściwym organom : wojskowym, biurom meldunkowym według właściwości miejscowej, wojewódzkiemu bankowi danych

         - prowadzenie zgodnie z procedurą administracyjną postępowań w sprawach: wymeldowania z pobytu stałego, ustalenia charakteru pobytu i obowiązku zameldowania się na pobyt stały lub czasowy

         - nadawanie numerów ewidencyjnych, prowadzenie spraw o ewentualne sprostowanie nadanego numeru PESEL. Współpraca w tym zakresie w WBD i RCI PESEL

         - wykonywanie czynności  mających na celu przestrzeganie ustawowego obowiązku meldunkowego- organizowanie kontroli i udział w kontrolach przeprowadzanych przez inne organy

         - odtwarzanie ewidencji wojskowej na bazie ewidencji ludności

         - współdziałanie w zakresie wykonywanych zadań z Wojskową Komendą Uzupełnień, Komisariatem Policji, administratorami  zasiedlonych budynków.

    2. Wykonywanie zadań i ścisłe przestrzeganie ustawowych obowiązków w zakresie ochrony danych osobowych, prowadzenie procedury udostępniania danych na wniosek osób postronnych, rejestracja baz danych .

    3. Prowadzenie całości spraw związanych z akcją kurierską:

         - prowadzenie dokumentacji zgodnie z zaleceniami  władz wojskowych

         - współpraca z jednostkami organizacyjnymi i osobami przewidzianymi do udziału w akcjach posłańczych

         - uruchamianie i prowadzenie akcji zgodnie z wytycznymi w/w władz i przepisami w tym zakresie.

         - wykonywanie zadań w zakresie świadczeń na rzecz obrony: opracowywanie planów, przygotowywanie projektów decyzji o nałożeniu obowiązku świadczeń rzeczowych i osobistych,współdziałanie z organami wojskowymi w tym zakresie.

    4. Wykonywanie oraz koordynowanie zadań związanych z realizacją ochrony przeciwpożarowej   na terenie gminy:

         - prowadzenie całości spraw związanych z funkcjonowaniem  Ochotniczej Straży Pożarnej oraz włączeniem jednostki do krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego

         - planowanie budżetu niezbędnego do realizacji ochrony przeciwpożarowej w zakresie ustalonym przez ustawę

         - określenie organizacji i zakresu działania jednostki straży w przypadku powstania klęski żywiołowej lub innego nadzwyczajnego zdarzenia oraz zagrożenia życia, zdrowia lub środowiska noszącego znamiona kryzysu z uwzględnieniem istniejących przepisów w tym zakresie.

    5. Wykonywanie innych zadań społeczno-administracyjnych określonym przepisami szczegółowymi,a dotyczącymi organizowania na obszarze gminy zgromadzeń i zbiórek publicznych.

    6. Prowadzenie rejestru wyborców jako zadania zleconego gminie.

    7. Kompleksowe prowadzenie spraw określonych ustawą o ochronie informacji niejawnychw zakresie dotyczącym gminy.

    8. Wykonywanie innych zadań z zakresu spraw obywatelskich - na polecenie Burmistrza.











    Prawa autorskie © BIP UM Polanica-Zdrój Wszystkie prawa zastrzeżone.

    Opublikowane: 2003-05-26 (1942 odsłon)

    [ Wróć ]
    Content ©
     · Strona Główna    ·  Administracja ..  ·