Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju  
Menu podręczne

  • Strona Główna
  • Poleć Ten Biuletyn
  • Powiadom Redaktora
  • Statystyki BIP
  • www.bip.gov.pl
  • www.polanica.pl

  • ORGANY

    Dane adresowe
    Rada Miejska
    Wykazy głosowań
    Przewodniczący Rady
    Komisje Rady Miejskiej 
    Burmistrz Miasta
    Organizacja Urzędu
    Jednostki organizacyjne
    Oświadczenia majątkowe
    Sprawozdania-Burmistrz
    Spr.Burmistrza dot.NGO
    Sprawozdania-Rada M.
    Spr. z konsultacji społ.
    Przyjm. Interesantów
    Interpelacje i odpowiedzi


    PRAWO LOKALNE

    GMINNE NIERUCHOMOŚCI

    Dokumenty i wnioski
    Wykazy nieruchomości
    Ogłoszenia o przetargu, informacje o wyniku przetargu:
     - 2019
     - 2018
     - 2017
     - 2016
     - 2015
     - 2014
     - 2013
     - 2012
     - 2003-2011


    GKRPA / GZI
  • Alkoholizm, narkomania
  • Przemoc domowa

  • GOSPODARKA
  • Majątek Gminy
  • Budżet
  • Informator budżetowy
  • Stowarzy. członkowskie
  • Związki członkowskie
  • Spółki Prawa Handlow.
  • Oferty inwestycyjne
  • Wyniki postępowań
  • Archiwum przetargów
  • Archiwum ogłoszeń
  • Archiwum informacji

  • ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

    Plan zamówień publicznych

    Ogłoszenia:
    do 30000 EURO 
     - rok 2019
     - rok 2018
     - rok 2017

    powyżej 30000 EURO 
     - rok 2019
     - rok 2018
     - rok 2017


    Ankieta
    Zapraszany do wypełnienia ankiety

    Ankieta oceny stopnia zadowolenia Interesanta

    WYBORY

    E-URZĄD
    Osoby posiadające własny elektroniczny podpis kwalifikowany lub profil zaufany mogą skorzystać z elektronicznej skrzynki podawczej


    NSP - GUS

    WYSZUKIWARKA



    Certyfikaty ISO dla Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju


    Oświata






    § 31.

     Do  zakresu działania stanowiska do spraw  Oświaty należy w szczególności:

    1. Wykonywanie oraz koordynowanie zadań gminy jako organu prowadzącego wobec placówek oświatowych funkcjonujących na terenie gminy: szkoły podstawowe, przedszkola publiczne oraz gimnazjum.

         - współdziałanie z organami gminy oraz kuratorium oświaty w zakresie: zakładania, likwidacji oraz przekształceń placówek oświatowych

         - współpraca z dyrektorami placówek w zakresie opracowywania statutów  oraz ich aktualizacji

         - opiniowanie  i przedkładanie wniosków dotyczących organizacji placówek oraz uzgadnianie projektów organizacyjnych na dany rok szkolny, przedstawianie ich do zatwierdzenia przez Burmistrza Miasta

    2. Rozpoznawanie potrzeb niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania placówek oraz  współpraca z pionem księgowości w zakresie prawidłowego dysponowania środkami budżetowymi przyznanymi  tym placówkom - po uchwaleniu budżetu gminy.

    3. Koordynowanie sprawy wspólnego użytkowania pomieszczeń w budynku przy Wojska Pol. 23 -przez szkołę Gminy (Szkoła Podst.Nr 2), dla której organem  prowadzącym jest   Starosta (RST ).
    Przygotowywanie projektów porozumień w tej sprawie oraz ich  okresowa aktualizacja.
     
     4. Współdziałanie z organami oświatowymi w zakresie realizacji nadzoru pedagogicznego i obowiązku szkolnego.

    5. Wnioskowanie o uruchomienie oraz merytoryczne przygotowywanie procedury dotyczącej organizowania konkursów na stanowiska dyrektorów placówek - zgodnie z ustawą o systemie oświaty.

    6. Wykonywanie przy współdziałaniu z organami gminy, innych zadań szczegółowych przypisanych gminie w cyt. wyżej ustawie lub zleconych przez Burmistrza. Do stanowiska należą ponadto sprawy:

         1) Prowadzenia spraw  wojskowych:

         - przygotowywanie dokumentacji oraz przeprowadzanie corocznej rejestracji przedpoborowych

         - udział w przygotowaniu poboru i jego przeprowadzeniu przez Komisję Poborową

         - opiniowanie wniosków poborowych oraz przygotowywanie projektów decyzji o uznaniu żołnierza za jedynego żywiciela czy konieczności sprawowania przez niego bezpośredniej opieki nad członkiem rodziny

          - prowadzenie spraw związanych z przyznaniem oraz wypłatą zasiłków miesięcznych dla rodzin żołnierzy oraz osób spełniających zastępczo obowiązek służby wojskowej zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie

         2) Wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość - zgodnie z obowiązującymi przepisami:
           
         - przygotowywanie dokumentacji stanowiącej podstawę wydania dowodów osobistych lub tymczasowych dowodów osobistych

         - bieżące prowadzenie rejestrów oraz rozliczanie się z wydanych dokumentów tożsamości

         - aktualizacja kart osobowych mieszkańców o informację dotyczącą posiadania dokumentu tożsamości

         - przestrzeganie zasad dotyczących przechowywania oraz zabezpieczenia  wypisanych dokumentów oraz blankietów
     
    3) Prowadzenie spraw związanych z przyjmowaniem wniosków o wydanie paszportów - zgodnie z zakresem porozumienia podpisanego z Wojewodą Dolnośląskim.       


                                                  









    Prawa autorskie © BIP UM Polanica-Zdrój Wszystkie prawa zastrzeżone.

    Opublikowane: 2003-05-26 (1815 odsłon)

    [ Wróć ]
    Content ©
     · Strona Główna    ·  Administracja ..  ·