Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju  
Menu podręczne

  • Strona Główna
  • Poleć Ten Biuletyn
  • Powiadom Redaktora
  • Statystyki BIP
  • www.bip.gov.pl
  • www.polanica.pl

  • ORGANY

    Dane adresowe

    Rada Miejska

    Przewodniczący Rady

    Komisje Rady Miejskiej

    Burmistrz Miasta

    Organizacja Urzędu

    Jednostki organizacyjne

    Oświadczenia majątkowe

    Sprawozdania-Burmistrz

    Spr.Burmistrza dot.NGO

    Sprawozdania-Rada M.

    Spr. z konsultacji społ.

    Przyjm. Interesantów


    PRAWO LOKALNE

    GMINNE NIERUCHOMOŚCI

    Dokumenty i wnioski
    Wykazy nieruchomości
    Ogłoszenia o przetargu, informacje o wyniku przetargu:
     - 2018
     
    - 2017
     - 2016
     - 2015
     - 2014
     - 2013
     - 2012
     - 2003-2011


    GKRPA / GZI
  • Alkoholizm, narkomania
  • Przemoc domowa

  • GOSPODARKA
  • Majątek Gminy
  • Budżet
  • Informator budżetowy
  • Stowarzy. członkowskie
  • Związki członkowskie
  • Spółki Prawa Handlow.
  • Oferty inwestycyjne
  • Wyniki postępowań
  • Archiwum przetargów
  • Archiwum ogłoszeń
  • Archiwum informacji

  • ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

    Plan zamówień publicznych

    Ogłoszenia:
    do 30000 EURO
     - rok 2018
     - rok 2017
    powyżej 30000 EURO
     - rok 2018
     - rok 2017


    Ankieta
    Zapraszany do wypełnienia ankiety

    Ankieta oceny stopnia zadowolenia Interesanta

    WYBORY
     

    E-URZĄD
    Osoby posiadające własny elektroniczny podpis kwalifikowany lub profil zaufany mogą skorzystać z elektronicznej skrzynki podawczej


    NSP - GUS

    WYSZUKIWARKA



    Certyfikaty ISO dla Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju


    Sprawozdanie Burmistrza nr 1






    S P R A W O Z D A N I E

    z działalności Burmistrza Miasta od dnia 18 listopada 2002 roku

     

    Niniejszym składam  sprawozdanie z mej działalności od chwili przejęcia obowiązków  Burmistrza w dniu 18 listopada 2002 r.

    I. W okresie tym wydałem  w ramach posiadanych kompetencji niżej wymienione z a r z ą d z e n i a,  w sprawach:


    - nadania Urzędowi Miejskiemu Regulaminu Organizacyjnego (18.11.2002)

    - określenia formalnych zasad wydawania aktów prawnych oraz podpisywania oświadczeń woli składanych w imieniu gminy (27.11)

    - rozwiązania porozumienia zawartego 15.07.2002 z M Z K  w sprawie partycypacji gminy  w kosztach wynagrodzenia osoby zajmującej się  przygotowywaniem materiałów pod restrukturyzację  MZK ( 28.11.)

    - powołania komisji przetargowych do spraw:

         a) zbywania nieruchomości 

         b) przetargów na najem i dzierżawę lokali komunalnych 

         c) komisję negocjacyjną( zbywanie nieruchomości w drodze rokowań) - z 2.12.

    - aneksowania do 20.03.2003 r. umowy kredytowej w PKO BP S.A. z 20.03.2000 r. Nr 360-1/2/I/4/2000- dotyczy kredytu w rachunku bieżącym (2.12)

    - wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2002  dotyczy wprowadzenia do budżetu przyznanych środków zewnętrznych (9.12.)

    - przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obszaru położonego między ulicami : Sikorskiego, Zdrojową, Tranzytową, Kłodzką, Wojska Polskiego i granicą obrębu Piekielna Góra( 11.12)

    - powołania Zastępcy Burmistrza  od 16.12.2002 r. ( 12.12)

    - przeznaczenia do 3-letniej dzierżawy  gruntu na cele rolne, stanowiącego dz.nr 269 w Obrębie Nowy Wielisław ( 18.12.)

    - przeznaczenia do zbycia w drodze rokowań  nieruchomości stanowiących działkę nr 9/2 przy ul.Mickiewicza i działkę nr 61 przy ul.Słonecznej ( 18.12)

    - wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2002 - dotyczy przeniesień środków między rozdziałami i paragrafami na wniosek  kierowników gminnych jednostek organizacyjnych ( 31.12)

    - osobowego określenia delegatów do Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej i Stowarzyszenia Gmin Uzdrowiskowych RP ( dwa zarządzenia z 07.01.2003)

    - powierzenia obowiązków  w zakresie rachunkowości Skarbnikowi Gminy (13.01.)

    - zawarcia porozumienia o współpracy z Policją  gminnych służb Straży Miejskiej (13.12 )

    - określenia warunków przetargowego zbycia w dniu 11.02.br nieruchomości (dotyczy budynku przy Piastowskiej 18 oraz działek przy ul. Chrobrego nr 271/4,271/5,271/6) - (13.01.)

    - przeznaczenia do 3-letniej dzierżawy gruntu gminnego stanowiącego dz .nr 108 w Obrębie Centrum ,na cele ogrodu przydomowego ( 13.01)

    - uchylenia uchwały Nr 110/2002 Zarządu Miejskiego w Polanicy Zdroju z dnia 14.08.2002 r. w sprawie zasad wydawania decyzji o opłacie adiacenckiej, w związku z podziałem nieruchomości powodującym wzrost jej wartości (13.01)

    - określenia warunków przetargowego zbycia w dniu 11.02. nieruchomości stanowiącej działkę nr 363/2 przy ul.Rybnej (14.01)

    - powołania Komisji Przetargowej dla rozstrzygnięcia przetargu na realizację zadania: Modernizacja, konserwacja i eksploatacja oświetlenia ulicznego ( 16.01)

    - powołania Komisji Inwentaryzacyjnej - dla spisania mienia gminy będącego w użytkowaniu OSiR-u ( 16.01)

    - ustalenia cennika na drewno pozyskiwane z lasów komunalnych zbywane osobom trzecim w roku 2003 oraz ustalenia cennika usług przy pracach na terenie lasów komunalnych w roku 2003 ( 16.01.)

    - zażadania zwrotu bonifikaty otrzymanej przy nabywaniu lokalu mieszkalnego od gminy ( Zdrojowa 17/4) - w związku ze zbyciem lokalu przed upływem 5 lat od dnia jego nabycia ( 17.01 )

    - uruchomienia procedury zmiany jednostkowej w planie zagospodarowania przestrzennego terenu przy ul.Wiejskiej 7 obejmującego działki nr 11/1, 11/2, i 11/3 ( 22.01 )

    - przeznaczenia do 3-letniej dzierżawy na cele rolne terenów stanowiących działki nr 80/1 i 80/3 w Obrębie Nowy Zdrój (24.01)

    - uruchomienia procedury przetargu nieograniczonego  ( i powołania Komisji Przetargowej ) na realizację zadania: Kompleksowe utrzymanie terenów zieleni miejskiej w latach 2003 do 2005 z podziałem  miasta na dwie części (30.01 )

    - rezygnacji z prawa pierwokupu zbywanej,wolnej od zabudowy, działki nr 90/8 o pow.20 m2 przy ul.Bystrzyckiej  ( 07.02.)

    II. W ramach realizacji budżetu gminy oraz  zadań rzeczowych z nim związanych podpisałem w imieniu gminy oświadczenia woli o charakterze cywilno-prawnym:

    - umowę użyczenia z Międzygminnym Związkiem Celowym Powołanym dla Stworzenia Systemu Gospodarki Odpadami w Powiecie Kłodzkim (25.11.2002) dotyczącą użyczenia na cele budowlane (rekultywacja)  wysypiska komunalnego, do 31.12.2005

    - umowę kupna-sprzedaży z Zakładem Gazowniczym Wałbrzych (28.11.2002) dotyczącą  odsprzedaży sieci gazowej wykonanej przez gminę w ulicach Dąbrowskiego-Lipowa-Kłodzka

    - porozumienie z  Burmistrzem Miasta i Gminy Szczytna w sprawie spłaty zadłużenia z tytułu opłat za odprowadzanie ścieków do 31.01.2003 (16.12)

    - umowę w sprawie pokrycia kosztów przeprowadzenia zmiany jednostkowej w planie zagospodarowania przestrzennego przez wnioskodawcę (22.01.2003) dotyczy działki nr 11 przy ul.Wiejskiej

    - umowę z Instalatorstwem Elektrycznym -M. Łuczaka na  prowadzenie konserwacji oświetlenia ulicznego w okresie 01.02.2003 do 31.01.2004(27.01)

    - a n e k s y do istniejących umów:

         a) z 25.07.2002 roku z Wojewodą Dolnośląskim w sprawie dofinansowania w roku szkolnym 2002/2003 wyprawek szkolnych dla  uczniów kl.I ( 19.11)

         b) z 14.10.2002 z Przed.Ochrony Środowiska EKOCOMP sp. z oo w sprawie korekty zakresu rzeczowo-finansowego zadania wykonywanego na oczyszczalni ścieków ( 18.12)

         c) z 23.01.2002 z Pracownią Urbanistyczno-Architektoniczną w Kłodzku, w sprawie przesunięcia do 31.01.2004 terminu opracowania planu miejscowego dla terenów w rej.ulicy Głowackiego ( 20.12)

         d) z 14.05.2002 z Instalatorstwem Elektrycznym -M.Łuczak  na realizację konserwacji i eksploatacji oświetlenia ulicznego w styczniu 2003 ( 31.12.)

         e) z 08.11.2002 ze Spółdzielnią Rzemieślniczą w Ząbkowicach  Śl. o przesunięciu do 31.03.2003 terminu wykonania prac ( adaptacja szklarni przy ul.Polnej pod segregację odpadów komunalnych) - 06.01

         f) z 02.05.2001 oraz 14.01.2002 z Bankiem Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych S.A. w Wałbrzychu dotyczące wynegocjowanych, korzystniejszych dla gminy zmian wysokości rat kredytowych i terminów  spłat  ( 30.01.2003)

    III. W sprawach bieżących związanych z funkcjonowaniem organów gminy oraz realizacją zadań własnych gminy:

    1. Na Sesje Rady Miejskiej  w dniach : 4.12 , 18.12  i  30.12.2002 oraz  06.01 i  06.02.2003 przedstawiłem projekty uchwał będące przedmiotem obrad i ich uchwalenia m.in. uchwały w sprawie podatków i opłat lokalnych na rok 2003.

    2. Zgodnie z ustawową kompetencją  określałem sposób wykonania podjętych przez Radę uchwał  oraz przekazywałem do nadzoru prawnego w ustawowym terminie (podjęto  łącznie 33 uchwały)

    3. Wpływające z Komisji Rady Miejskiej wnioski (z 15 posiedzeń) na bieżąco  przekazywałem do wykonania przez merytoryczne służby gminy.

    4. W ramach wtorkowych przyjęć interesantów ( z udziałem radnych) przyjąłem od 19.11.2002 roku 106 osób. Mieszkańcy głównie zwracają się  o pomoc  w  rozwiązaniu ich sytuacji mieszkaniowej oraz  w sprawach bytowych ich rodzin. Wnioski z dni przyjęć niezwłocznie przekazywane są merytorycznym służbom gminy do realizacji.

    5. W celu sfinalizowania  wielu spraw gminy  odbyłem  spotkania robocze.
    Te ważniejsze z końca 2002 roku zorganizowano z:

    - Zakładem Gazowniczym w Wałbrzychu w sprawie przejęcia sieci III etapu gazyfikacji rejonu: ul. Dąbrowskiego, Lipowa, Kłodzka

    - przedstawicielem PHU POLKART w sprawie funkcjonowania Punktu Informacji Turystycznej przy ul.Zdrojowej 13. Spotkania z udziałem Przewodniczącego Rady Miejskiej odbyły się w dniu 12.12.2002 i 16.01.2003

    - przeds. SANEPID-u

    - przedst.Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska

    - Komendantem Powiatowym Policji,

    - wierzycielami Gminy

    - współorganizatorami imprez : Maratonu MTB, koncertów muzyki organowej, Memoriału Rubinsteina

    - organizacjami,gdzie gmina jest członkiem: kilka spotkań w T-6 w związku z likwidacją tego stowarzyszenia, walne zebrania: w Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej ( zostałem wybrany sekretarzem zarządu), w Stowarzyszeniu Gmin Ziemi Kłodzkiej,gdzie zostałem członkiem zarządu.

    W roku bieżącym miały miejsce spotkania z:

    - Zespołem Uzdrowisk Kłodzkich S.A. w sprawie  przejęcia Teatru Zdrojowego i działki przy ul. Bystrzyckiej w zamian za zobowiązania podatkowe

    - Radą Promocji Miasta ( kilka spotkań)

    - WPRI EKO w sprawie wzajemnych rozliczeń finansowych z tytułu inwestycji oczyszczalni

    - przedst.ORLEN-u w sprawie budowy stacji paliw w Polanicy

    - Z-cą Dyrektora ds. Technicznych Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział Płd.-Zachodni w sprawie budowy chodnika przy ul.Sikorskiego

    - Zarządem Ochotniczej Straży Pożarnej  ( zebranie sprawozdawcze)

    - Dyrektorem Firmy General Elektric

    - ambasadorem Kuby (25.01.)

    - parlamentarzystami  z naszego terenu , przedstawicielami Starostwa Powiatowego (na bieżąco)

    W  sprawach szczegółowych interesujących radnych wyjaśnień mogę udzielić na Sesji Rady Miejskiej.

    Burmistrz Miasta
    Jerzy Terlecki











    Prawa autorskie © BIP UM Polanica-Zdrój Wszystkie prawa zastrzeżone.

    Opublikowane: 2003-05-27 (1985 odsłon)

    [ Wróć ]
    Content ©
     · Strona Główna    ·  Administracja ..  ·