Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju  
Menu podręczne

  • Strona Główna
  • Poleć Ten Biuletyn
  • Powiadom Redaktora
  • Statystyki BIP
  • www.bip.gov.pl
  • www.polanica.pl

  • ORGANY

    Dane adresowe

    Rada Miejska

    Przewodniczący Rady

    Komisje Rady Miejskiej

    Burmistrz Miasta

    Organizacja Urzędu

    Jednostki organizacyjne

    Oświadczenia majątkowe

    Sprawozdania-Burmistrz

    Spr.Burmistrza dot.NGO

    Sprawozdania-Rada M.

    Spr. z konsultacji społ.

    Przyjm. Interesantów


    PRAWO LOKALNE

    GMINNE NIERUCHOMOŚCI

    Dokumenty i wnioski
    Wykazy nieruchomości
    Ogłoszenia o przetargu, informacje o wyniku przetargu:
     - 2018
     
    - 2017
     - 2016
     - 2015
     - 2014
     - 2013
     - 2012
     - 2003-2011


    GKRPA / GZI
  • Alkoholizm, narkomania
  • Przemoc domowa

  • GOSPODARKA
  • Majątek Gminy
  • Budżet
  • Informator budżetowy
  • Stowarzy. członkowskie
  • Związki członkowskie
  • Spółki Prawa Handlow.
  • Oferty inwestycyjne
  • Wyniki postępowań
  • Archiwum przetargów
  • Archiwum ogłoszeń
  • Archiwum informacji

  • ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

    Plan zamówień publicznych

    Ogłoszenia:
    do 30000 EURO
     - rok 2018
     - rok 2017
    powyżej 30000 EURO
     - rok 2018
     - rok 2017


    Ankieta
    Zapraszany do wypełnienia ankiety

    Ankieta oceny stopnia zadowolenia Interesanta

    WYBORY
     

    E-URZĄD
    Osoby posiadające własny elektroniczny podpis kwalifikowany lub profil zaufany mogą skorzystać z elektronicznej skrzynki podawczej


    NSP - GUS

    WYSZUKIWARKA



    Certyfikaty ISO dla Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju


    Sprawozdanie Burmistrza nr 2






    S P R A W O Z D A N I E

    z działalności  Burmistrza Miasta od dnia ostatniej Sesji Rady Miejskiej w dniu 20 lutego 2003

     

    1. W ramach ustawowych kompetencji na bieżąco określałem:

    - sposób wykonania uchwał  podjętych na  Sesji Rady Miejskiej

    - tryb realizacji wniosków  Komisji Rady Miejskiej z bieżących posiedzeń

    - tryb realizacji bieżących spraw związanych z realizacją  zadań gminy oraz funkcjonowaniem Urzędu (m.in. od 20.02. br. wydałem 76 decyzji administracyjnych dotyczących głównie  przekształceń prawa wieczystego użytkowania w prawo własności oraz przyznania dodatków mieszkaniowych).

    2. Wydałem  z a r z ą d z e n i a  w następujących sprawach:

    - ogłoszenia na 21 dni wykazu nieruchomości przeznaczonych do zbycia (lokal mieszkalny w budynku przy ul.Fabrycznej 9/I z procentowym udziałem we własności gruntu- dz.464/4), (13.02)

    - zażądania zwrotu bonifikaty - w związku ze zbyciem przed upływem 5 lat lokalu mieszkalnego nabytego od gminy z bonifikatą ( ul.Zdrojowa 17/3), (13.02)

    - odstąpienia od dalszych przetargów i przeznaczenia do zbycia w drodze rokowań nieruchomości stanowiących własność gminy -  bud.Piastowska 18,  działki nr 271/4, 271/5 i 271/6 przy ul.Chrobrego, ( 14.02.)

    - przeznaczenia do zbycia na rzecz najemców lokali mieszkalnych - Zdrojowa 17/1, Piastowska 1/5 i Warszawska 4/1 ( 14.02)

    - uruchomienia procedury przetargowej i powołania komisji przetargowej

    - w związku z przetargiem na utrzymanie cmentarza komunalnego w latach 2003-2005 ( 24.02)

    - realizacji zaleceń pokontrolnych  z 06 marca 2002 r. na które Regionalna Izba Obrachunkowa kontrolująca inwestycję oczyszczalni ( styczeń,luty 2002) nie otrzymała odpowiedzi w terminie ustawowym ( 24.02)
    Okólnikiem 01/2003 z 24.02.br.określiłem , w kontekście zaleceń RIO, wytyczne kierowane do pracowników Urzędu Miejskiego  dotyczące zasad przeprowadzania przetargów publicznych oraz realizacji prac budowlanych.

    3. Podpisałem oświadczenia woli (składane w imieniu gminy) o charakterze cywilno-prawnym:

    - umowę w sprawie organizacji imprezy " Bike Maraton 2003 " organizowanej w Polanicy Zdroju w okresie 13-15.06.br. Ostateczny projekt umowy uwzględnił sugestie Komisji Rady Miejskiej co do niektórych postanowień I wersji umowy (19.02),

    - umowę ze Starostą Kłodzkim w sprawie  współrealizacji projektu " Moja Gmina w Unii Europejskiej " ( 19.02.) oraz  z Powiatowym Urzędem Pracy ( 11.03) w sprawie organizacji stażu dla 2 absolwentów skierowanych  do wykonywania na roboczo założeń w/w projektu

    - aneksy do umów z 10.07.2002 i  14.11.2002 zawartych z Pracownią Urbanistyczno-Architektoniczną na opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla dz. 125 i 126 przy Krasińskiego 5 oraz dz.231,228/1 i 308/1 przy Leśnej 10- w przyp. drugiej wym. umowy). Aneksy z 19.02. zwiększają koszt  zlecenia o 1000 zł z uwagi na potrzebę sporządzenia dodatkowych materiałów-opracowań ekofizjograficznych
     
    - aneks do umowy dzierżawy Teatru Zdrojowego podwyższający od 01.01.2003  czynsz dzierżawny o wskaźnik inflacji tj. o 1,6 % do kwoty 67.93 zł ( 19.02 )

    - umowę z Hotelem SANA w sprawie udostępnienia krytej pływalni dla uczniów polanickich szkół  ( 27.02.2003)

    - porozumienie z Dyrektorem Wydziału Polityki Społecznej Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego w sprawie dotacji celowej na dożywianie uczniów w roku 2003 (chodzi o kwotę 34.060 zł)  - 13.03.

    4. W  związku z realizacją bieżących spraw gminy odbyłem spotkania robocze. Ważniejsze to z:

    - szefem Wojewódzkiej Inspekcji Sanitarnej

    - przedstawicielami Towarzystwa Sportowego " Polanica"

    - p.Markiem Pawłowskim w sprawie organizacji Festiwalu Muzyki Uzdrowiskowej

    - Prezesem Polskiego Związku Kolarskiego  w sprawie organizacji 56 etapu Wyścigu Pokoju

    - Marszałkiem Województwa w sprawach: patronatu nad Memoriałem Szachowym Im.A.Rubinsteina oraz budowy szpitala chirurgii plastycznej

    - kierownikami gminnych jednostek  organizacyjnych  w sprawie projektów budżetu na rok  2003 ( w dniu 07.03.) oraz zwiększenia dyscypliny budżetowej

    Ponadto uczestniczyłem w różnych konferencjach tematycznych, dotyczących m.in:

    - bezpieczeństwa publicznego (24.02)

    - współpracy  przygranicznej  (27.02)

    - samorządów lokalnych-Forum Samorządowe w Kudowie Zdroju (5-7.03.), podczas, którego prowadziłem zespół roboczy  dot. uzdrowisk

    - funkcjonowania oświaty  w naszym województwie ( 3-14.03.)

    W kwestiach szczegółowych wyjaśnień oraz dodatkowych informacji udzielać będę  na Sesji Rady Miejskiej.

    Burmistrz Miasta
    Jerzy Terlecki











    Prawa autorskie © BIP UM Polanica-Zdrój Wszystkie prawa zastrzeżone.

    Opublikowane: 2003-05-27 (1894 odsłon)

    [ Wróć ]
    Content ©
     · Strona Główna    ·  Administracja ..  ·