Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju  
Menu podręczne

  • Strona Główna
  • Poleć Ten Biuletyn
  • Powiadom Redaktora
  • Statystyki BIP
  • www.bip.gov.pl
  • www.polanica.pl

  • ORGANY

    Dane adresowe

    Rada Miejska

    Przewodniczący Rady

    Komisje Rady Miejskiej

    Burmistrz Miasta

    Organizacja Urzędu

    Jednostki organizacyjne

    Oświadczenia majątkowe

    Sprawozdania-Burmistrz

    Spr.Burmistrza dot.NGO

    Sprawozdania-Rada M.

    Spr. z konsultacji społ.

    Przyjm. Interesantów


    PRAWO LOKALNE

    GMINNE NIERUCHOMOŚCI

    Dokumenty i wnioski
    Wykazy nieruchomości
    Ogłoszenia o przetargu, informacje o wyniku przetargu:
     - 2018
     
    - 2017
     - 2016
     - 2015
     - 2014
     - 2013
     - 2012
     - 2003-2011


    GKRPA / GZI
  • Alkoholizm, narkomania
  • Przemoc domowa

  • GOSPODARKA
  • Majątek Gminy
  • Budżet
  • Informator budżetowy
  • Stowarzy. członkowskie
  • Związki członkowskie
  • Spółki Prawa Handlow.
  • Oferty inwestycyjne
  • Wyniki postępowań
  • Archiwum przetargów
  • Archiwum ogłoszeń
  • Archiwum informacji

  • ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

    Plan zamówień publicznych

    Ogłoszenia:
    do 30000 EURO
     - rok 2018
     - rok 2017
    powyżej 30000 EURO
     - rok 2018
     - rok 2017


    Ankieta
    Zapraszany do wypełnienia ankiety

    Ankieta oceny stopnia zadowolenia Interesanta

    WYBORY
     

    E-URZĄD
    Osoby posiadające własny elektroniczny podpis kwalifikowany lub profil zaufany mogą skorzystać z elektronicznej skrzynki podawczej


    NSP - GUS

    WYSZUKIWARKA



    Certyfikaty ISO dla Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju


    Sprawozdanie Burmistrza nr 3






    S P R A W O Z D A N I E

    z działalności Burmistrza Miasta od dnia ostatniej Sesji Rady Miejskiej w dniu 25 marca 2003 r.

     

    1. W ramach ustawowych kompetencji na bieżąco określałem:

    - sposób realizacji uchwał podjętych na Sesji w dniu 25.03


    - tryb realizacji bieżących wniosków Komisji Rady Miejskiej

    - tryb realizacji bieżących spraw związanych z funkcjonowaniem Urzędu
    oraz wykonywaniem zadań gminy ( m.in.  wydałem w tym okresie 105 decyzji administracyjnych)

    - sposób załatwienia problemów i wniosków mieszkańców gminy  zgłaszanych podczas wtorkowych przyjęć z udziałem radnych (główny problem wielu mieszkańców to brak pracy i środków do życia)

    2. Wydałem   z a r z ą d z e n i a   w  następujących sprawach  gminy a dotyczące:

    - wprowadzenia zasad (polityki) rachunkowości oraz zakładowego planu kont dla budżetu gminy, urzędu i funduszy celowych (18.03)

    - wprowadzenia instrukcji dotyczącej gospodarki majątkiem trwałym gminy, inwentaryzacji majątku i zasad odpowiedzialności za powierzone mienie(18.03)

    - zatwierdzenia zakresu rzeczowego oczyszczania letniego i zimowego dróg miejskich i ciągów pieszych na obszarze gminy oraz wyceny usług świadczonych przez M Z K  w roku 2003 ( 20.03)

    - wytypowania do zbycia na rzecz najemców lokali mieszkalnych (Chopina 3/1  i Żeromskiego 2/7) - 24.03

    - przeznaczenia do 3-letniej dzierżawy gruntów w Obrębie Nowy  Wielisław (działki nr 89/4,176, 145, 351/3 i 351/4) - 24.03

    - ustalenia miesięcznych stawek czynszu za lokale mieszkalne i socjalne stanowiące mieszkaniowy zasób gminy na okres od 01.04.2003 do 31.03.2004 (24.03)

    - przeznaczenia do 3-letniej dzierżawy gruntów w Obrębie Sokołówka - działki nr 164, 184 i 217 ( 04.04.)

    - powołania obwodowych komisji wyborczych w związku z zarządzonymi na 27.04. wyborami uzupełniającymi do Senatu  R P ( 04.04)

    - ogłoszenia na 21 dni wykazu nieruchomości przygotowanych do zbycia- 3 lokale mieszkalne zbywane na rzecz najemców ( 04.04.)

    - powołania Komisji Przetargowej w związku z przetargiem na realizację zadania " Rewaloryzacja zabytkowego Parku Zdrojowego w Polanicy Zdroju" ( 10.04)

    2. Podpisałem w imieniu gminy oświadczenia woli o charakterze cywilno-prawnym:

    - dwa porozumienia wekslowe w sprawie obsługi zadłużenia gminy z tytułu przegranych z WPRI EKO spraw sądowych w maju 2002 roku (13.03.)

    - aneks nr 2 do umowy zawartej z M Z K  w dniu 26.02.2001 na wykonywanie usług komunalnych dotyczący zmiany zakresu rzeczowego oczyszczania letniego i zimowego  dróg  ( 24.03.)

    - porozumienie z Burmistrzem Miasta i Gminy Szczytna w sprawie  ustalenia harmonogramu spłaty zadłużenia za rok 2002 z tytułu odprowadzania ścieków (24.03)

    - umowę z firmą  NetGate dot. wykonania i usługi utrzymania podmiotowej strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej ( 28.03)

    - umowę z Firmą MARKUS  na opiekę autorską  w roku 2003 dla użytkowanych w Urzędzie systemów  komputerowych ( 03.04)

    4. W związku z realizacją zadań gminy  uczestniczyłem w wielu spotkaniach  i naradach. Ważniejsze to robocze spotkania:

    -  w sprawie likwidacji Stowarzyszenia "Turystyczna Szóstka"

    - z Międzygminnym Związkiem Celowym Powołanym dla Stworzenia Wspólnego Systemu Gospodarki Odpadami w Powiecie Kłodzkim

    - w sprawie organizacji Targów Uzdrowiskowo-Turystycznych " Natura Sana "

    - 18.03. z Zarządcą Dróg Wojewódzkich w sprawie organizacji przejścia dla pieszych w rejonie ul. Kościuszki-Prusa

    - 26.03. z Prezesem Spółdzielni Mieszkaniowej w Kłodzku w sprawie wzajemnych rozliczeń finansowych. Skierowano do Spółdzielni pismo w sprawie sprzedaży gminie bloku przy Spółdzielców (temat sygnalizowany był na ostatniej Sesji)

    - 28.03. uczestniczyłem w spotkaniu z wyborcami okręgu nr 1 (b.Sokołówka-Nowy Wielisław). Natomiast w spotkaniu 3.04. z wyborcami okręgu nr 3 uczestniczył Zastępca Burmistrza.

    - 3.04. uczestniczyłem w  naradzie burmistrzów uzdrowisk Dolnego Śląska, zorganizowanej w Jedlinie Zdroju

    - 4.04.uczestniczyłem w  naradzie poświęconej przyszłemu funkcjonowaniu nowego szpitala chirurgii plastycznej z udziałem:  Wiceministra Zdrowia Pani Wojtali, prof. Kobusa i parlamentarzystów K. Drożdża i M. Jedonia

    - 5.04. w Międzylesiu  uczestniczyłem w VI Spotkaniach Tradycji Wielkanocnych Ziemi Kłodzkiej  zorganizowanych przez Woj.Ośrodek Doradztwa Rolniczego ( VII Spotkania w roku 2004 odbędą się w Polanicy)

    - również 5.04. odbyłem spotkanie z Zarządem Dolnośląskiego Związku Szachowego w sprawie włączenia się  w organizację Memoriału Rubinsteina

    - 09..04.spotkałem się z Kierownikiem Powiatowego Urzędu Pracy w sprawie aktywnych form zwalczania bezrobocia na terenie naszej gminy

    - 10 -12.04   byłem  w delegacji w Świnoujściu-na zaproszenie Prezydenta Miasta w sprawie docelowej współpracy tego miasta z naszą gminą

    - 14.04. gościłem przedstawicieli miasta partnerskiego Telgte w sprawie tegorocznej współpracy.

    W kwestiach szczegółowych interesujących radnych , wyjaśnień dodatkowych udzielić mogę na Sesji Rady Miejskiej w dniu 24.04.2003.

    Burmistrz Miasta
    Jerzy Terlecki


     









    Prawa autorskie © BIP UM Polanica-Zdrój Wszystkie prawa zastrzeżone.

    Opublikowane: 2003-05-27 (1598 odsłon)

    [ Wróć ]
    Content ©
     · Strona Główna    ·  Administracja ..  ·