Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju  
Menu podręczne

  • Strona Główna
  • Poleć Ten Biuletyn
  • Powiadom Redaktora
  • Statystyki BIP
  • www.bip.gov.pl
  • www.polanica.pl

  • ORGANY

    Dane adresowe

    Rada Miejska

    Przewodniczący Rady

    Komisje Rady Miejskiej

    Burmistrz Miasta

    Organizacja Urzędu

    Jednostki organizacyjne

    Oświadczenia majątkowe

    Sprawozdania-Burmistrz

    Spr.Burmistrza dot.NGO

    Sprawozdania-Rada M.

    Spr. z konsultacji społ.

    Przyjm. Interesantów


    PRAWO LOKALNE

    GMINNE NIERUCHOMOŚCI

    Dokumenty i wnioski
    Wykazy nieruchomości
    Ogłoszenia o przetargu, informacje o wyniku przetargu:
     - 2018
     
    - 2017
     - 2016
     - 2015
     - 2014
     - 2013
     - 2012
     - 2003-2011


    GKRPA / GZI
  • Alkoholizm, narkomania
  • Przemoc domowa

  • GOSPODARKA
  • Majątek Gminy
  • Budżet
  • Informator budżetowy
  • Stowarzy. członkowskie
  • Związki członkowskie
  • Spółki Prawa Handlow.
  • Oferty inwestycyjne
  • Wyniki postępowań
  • Archiwum przetargów
  • Archiwum ogłoszeń
  • Archiwum informacji

  • ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

    Plan zamówień publicznych

    Ogłoszenia:
    do 30000 EURO
     - rok 2018
     - rok 2017
    powyżej 30000 EURO
     - rok 2018
     - rok 2017


    Ankieta
    Zapraszany do wypełnienia ankiety

    Ankieta oceny stopnia zadowolenia Interesanta

    WYBORY
     

    E-URZĄD
    Osoby posiadające własny elektroniczny podpis kwalifikowany lub profil zaufany mogą skorzystać z elektronicznej skrzynki podawczej


    NSP - GUS

    WYSZUKIWARKA



    Certyfikaty ISO dla Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju


    Sprawozdanie Burmistrza nr 5






    S P R A W O Z D A N I E

    z działalności Burmistrza Miasta od dnia ostatniej sesji Rady Miejskiej w dniu 30 maja 2003 r.


    1. W  ramach ustawowych kompetencji na bieżąco:

    - określałem sposób wykonania  uchwał Rady ( z Sesji w dniu 30.05) oraz
    wniosków Komisji Rady Miejskiej z bieżących posiedzeń

    - w ramach spraw związanych z bieżącym funkcjonowaniem Urzędu  oraz wykonywaniem zadań gminy: wydałem 56 decyzji administracyjnych, podpisywałem na bieżąco akty notarialne dotyczących zbycia nieruchomości, dwukrotnie (w ramach posiedzenia Komisji Negocjacyjnej) negocjowane były warunki zbycia nieruchomości - działki przy ul.Chrobrego i Polnej.

    - określałem tryb realizacji wniosków i skarg zgłaszanych podczas wtorkowych przyjęć mieszkańców,

    2. Wydałem  z a r z ą d z e n i a w następujących w sprawach gminy, dotyczące:

    - ogłoszenia na 21 dni wykazu nieruchomości przygotowanych do zbycia(lokal mieszkalny nr 1 przy ul.Chopina 3

    - wprowadzenia zmian w budżecie gminy na rok 2003 (wprowadzenie zewnętrznej dotacji dla OPS i zmiany na wniosek dyrektorów szkół)

    - wytypowania do zbycia na rzecz najemców 2 lokali mieszkalnych ( nr 5 przy ul.Lipowej 5 i nr 1 przy ul.Piastowskiej 8)

    - rezygnacji z prawa pierwokupu zbywanej działki nr 113/2  ( o pow.143 m2) położonej w Polanicy Zdroju przy ul.Gałczyńskiego

    - rezygnacji z prawa pierwokupu działki nr 154/6 (o pow.680 m2) przy ul.Orkana

    - uruchomienia procedury przetargowej na realizację zadania pn: Budowa parkingu samochodowego przy Szkole Podstawowej Nr 2

    - powołania komisji odbiorowej ( z przekazania gminie dzierżawionej działki nr 84 przy ul.Mickiewicza - ogrodnictwo)

    - nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędowi Miejskiemu oraz zatwierdzenia regulaminu kontroli wewnętrznej ( nowelizacja Regulaminu nadanego 18.11.2002 uwzględniająca  uwagi kontroli R I O)

    - ogłoszenia na 21 dni wykazu nieruchomości przygotowanych do zbycia (lokale mieszkalne nr 3 przy ul.Dąbrowskiego 6 i nr 5 przy ul.Lipowej 5- zbywane na rzecz najemców)

    2. Podpisałem w imieniu gminy oświadczenia woli o charakterze cywilno-prawnym:

    - ugodę z Firmą "SOTEL" sp. z oo w sprawie spłaty należności dla Firmy z tytułu wykonanych w roku 2002 prac  budowlanych  na rzecz gminy

    - umowę  dotyczącą współorganizacji Międzynarodowych Targów Uzdrowiskowo-Turystycznych " NATURA - SANAT" ( zawartą pomiędzy ZUK S.A.,Starostą Kłodzkim i Biurem Turystycznym POL-KART)

    - aneks do porozumienia wekslowego z 13.03.2003 z Firmą.Zbigniewa Skórskiego w sprawie dodatkowego zabezpieczenia spłaty długu ( cesja praw polis ubezpieczeniowych PZU )

    - umowę darowizny (wartości niepieniężnej) na rzecz Policji dot. przekazania dla tut.Komisariatu 50 litrów benzyny oraz 347 litrów gazu propan-butan (wartość darowizny 702 zł)

    - umowę z Telewizją  Polską S.A. Oddział we Wrocławiu  dotyczącą  emisji cyklu audycji pn. " Dolnośląskie Lato Telewizji Wrocław" w dniach 29 i 30.08.2003 r.

    - umowę pożyczki i umowę dotacji  z WFOŚIGW na zadanie " Budowa obiektu odzysku surowców wtórnych"

    - umowę o dzieło na  przygotowanie formularza aplikacyjnego w ramach programu  Małych Grantów - o dofinansowanie ze środków Komisji Europejskiej

    - umowę zlecenie na prowadzenie Biura Promocji Miasta-Informacji Turystycznej i Europejskiej ( wstępnie na okres 09.06 do 09.09.2003).

    3. W związku z pełnieniem funkcji Burmistrza i realizacją zadań gminy-uczestniczyłem w różnych naradach i spotkaniach roboczych.Ważniejsze to:

    - uczestnictwo w imprezie "Wakacjada" oraz konferencji prasowej (24-25.05)

    - wizyta w Polanicy  Zdroju Ambasadora Arabii  Saudyjskiej  (26-27.05)

    - spotkania (rozmowy) w sprawie  prywatyzacji MZK -  w dniu 27.05

    - udział w Kongresie  Uzdrowisk Polskich w Rabce (30-31.05.br)

    - spotkania robocze: z bankiem kredytowym BISE w Wałbrzychu  oraz Dyrektorem Oddziału FWP p.Wuliczem odbyłem w dniu 02.06

    - w dniu 06 czerwca dokonałem wyboru osoby do prowadzenia Biura Promocji Miasta ( Pani Agata Bień-Sadowska)

    - spotkanie z przedstawicielami PZU S.A. - 11.06

    - uczestnictwo w egzaminie praktycznym uczniów R S T - 12.06

    - reprezentowanie gminy na imprezach w dniu 14.06 (" Bike Maraton", Zawody Wędkarskie, I Europejski Turniej Tenisa Ziemnego o puchar Prezesa firmy " Plan Investment"

    - Udział w Walnym Zgromadzeniu Miedzygminnego Związku Celowego ds. Gospodarki Odpadami w Powiecie Kłodzkim - w dniu 16.06.

    Inne informacje: w okresie od 9-13.06. przebywałem na urlopie wypoczynkowym, w dniu 13.06. zakończona została (trwająca od 19.03) kontrola R I O. Szczegółowych informacji na temat wymienionych w sprawozdaniu zagadnień mogę udzielić Radnym na Sesji Rady Miejskiej.

    Burmistrz Miasta
    Jerzy Terlecki









    Prawa autorskie © BIP UM Polanica-Zdrój Wszystkie prawa zastrzeżone.

    Opublikowane: 2003-05-27 (1631 odsłon)

    [ Wróć ]
    Content ©
     · Strona Główna    ·  Administracja ..  ·