Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju  
Menu podręczne

  • Strona Główna
  • Poleć Ten Biuletyn
  • Powiadom Redaktora
  • Statystyki BIP
  • www.bip.gov.pl
  • www.polanica.pl

  • ORGANY

    Dane adresowe
    Rada Miejska
    Wykazy głosowań
    Przewodniczący Rady
    Komisje Rady Miejskiej 
    Burmistrz Miasta
    Organizacja Urzędu
    Jednostki organizacyjne
    Oświadczenia majątkowe
    Sprawozdania-Burmistrz
    Spr.Burmistrza dot.NGO
    Sprawozdania-Rada M.
    Spr. z konsultacji społ.
    Przyjm. Interesantów
    Interpelacje i odpowiedzi


    PRAWO LOKALNE

    GMINNE NIERUCHOMOŚCI

    Dokumenty i wnioski
    Wykazy nieruchomości
    Ogłoszenia o przetargu, informacje o wyniku przetargu:
     - 2019
     - 2018
     - 2017
     - 2016
     - 2015
     - 2014
     - 2013
     - 2012
     - 2003-2011


    GKRPA / GZI
  • Alkoholizm, narkomania
  • Przemoc domowa

  • GOSPODARKA
  • Majątek Gminy
  • Budżet
  • Informator budżetowy
  • Stowarzy. członkowskie
  • Związki członkowskie
  • Spółki Prawa Handlow.
  • Oferty inwestycyjne
  • Wyniki postępowań
  • Archiwum przetargów
  • Archiwum ogłoszeń
  • Archiwum informacji

  • ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

    Plan zamówień publicznych

    Ogłoszenia:
    do 30000 EURO 
     - rok 2019
     - rok 2018
     - rok 2017

    powyżej 30000 EURO 
     - rok 2019
     - rok 2018
     - rok 2017


    Ankieta
    Zapraszany do wypełnienia ankiety

    Ankieta oceny stopnia zadowolenia Interesanta

    WYBORY

    E-URZĄD
    Osoby posiadające własny elektroniczny podpis kwalifikowany lub profil zaufany mogą skorzystać z elektronicznej skrzynki podawczej


    NSP - GUS

    WYSZUKIWARKA



    Certyfikaty ISO dla Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju


    Zakres zadań - Burmistrz






    Do zakresu  zadań Burmistrza należy:

    Ustawowe zadania Burmistrza określa art. 30 ustawy o samorządzie gminnym. W szczególności do zadań Burmistrza należy:


    1. Kierowanie bieżącymi sprawami Gminy i Urzędu.


    2. Reprezentowanie Gminy na zewnątrz.


    3. Podejmowanie decyzji w zakresie gospodarowania  mieniem gminy

    w  trybie określonym w ustawie o gospodarce nieruchomościami.


    4. Wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach indywidualnych z zakresu administracji publicznej.


    5. Wydawanie zarządzeń porządkowych w przypadkach określonych w ustawie o samorządzie gminnym.


    6. Podejmowanie innych decyzji należących do kompetencji Urzędu oraz Burmistrza jako organu wykonawczego gminy.


    7. Podpisywanie pism i dokumentów wychodzących na zewnątrz chyba,że do ich podpisywania upoważnione są inne osoby.


    8. Nadzorowanie realizacji zadań zleconych z zakresu administracji rządowej.


    9. Udzielanie upoważnień szczegółowych dla podległych pracowników  do załatwienia w imieniu Burmistrza sprawy(spraw) i wydawania decyzji administracyjnych.


    10. Wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników Urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych gminy.


    11. Zatwierdzanie dla w/w zakresów czynności oraz pełnomocnictw szczegółowych.


    12. Nadzorowanie pracy Straży Miejskiej.


    13. Przedkładanie Wojewodzie oraz Regionalnej Izbie Obrachunkowej uchwał Rady Miejskiej w trybie określonym w ustawie o samorządzie gminnym .


    14. Przedkładanie Wojewodzie uchwał stanowiących prawo miejscowe celem publikacji w dzienniku urzędowym województwa.


    15. Składanie na Sesjach Rady Miejskiej sprawozdań z działalności w okresie międzysesyjnym.


    16. Składanie oświadczeń woli związanych z prowadzeniem bieżącej działalności gminy w ramach upoważnień udzielonych przez Radę Miejską w uchwale budżetowej.


    17. Podejmowanie czynności  w sprawach niecierpiących zwłoki związanych z bezpośrednim zagrożeniem życia mieszkańców oraz mienia gminy.


    18. Ustalanie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu w sytuacjach kryzysowych.


    19. Przewodniczenie akcjom ratowniczym w przypadku klęsk żywiołowych i katastrof, współdziałanie w tym zakresie z Wydziałami Zarządzania Kryzysowego szczebla powiatowego i wojewódzkiego.


    20. Wykonywanie zadań wyjątkowych  wynikających z ustawy o stanie klęski żywiołowej:



    1. powoływanie gminnego zespołu reagowania kryzysowego

    2. opracowywanie planu operacyjnego ochrony przed powodzią

    3. ogłaszanie i odwoływanie  pogotowia lub alarmu przeciwpowodziowego

    4. ewentualne zarządzanie ewakuacji z obszarów zagrożonych


    21. Wykonywanie z mocy ustaw funkcji:



    1. organu wykonawczego Gminy

    2. Szefa Obrony Cywilnej Miasta

    3. Kierownika Urzędu Stanu Cywilnego

    4. Administratora Danych Osobowych


    21. Wykonywanie innych zadań zastrzeżonych do kompetencji Burmistrza przepisami prawa.












    Prawa autorskie © BIP UM Polanica-Zdrój Wszystkie prawa zastrzeżone.

    Opublikowane: 2015-12-11 (338 odsłon)

    [ Wróć ]
    Content ©
     · Strona Główna    ·  Administracja ..  ·