Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju  
Menu podręczne

  • Strona Główna
  • Poleć Ten Biuletyn
  • Powiadom Redaktora
  • Statystyki BIP
  • www.bip.gov.pl
  • www.polanica.pl

  • ORGANY

    Dane adresowe
    Rada Miejska
    Wykazy głosowań
    Przewodniczący Rady
    Komisje Rady Miejskiej 
    Burmistrz Miasta
    Organizacja Urzędu
    Jednostki organizacyjne
    Oświadczenia majątkowe
    Sprawozdania-Burmistrz
    Spr.Burmistrza dot.NGO
    Sprawozdania-Rada M.
    Spr. z konsultacji społ.
    Przyjm. Interesantów
    Interpelacje i odpowiedzi


    PRAWO LOKALNE

    GMINNE NIERUCHOMOŚCI

    Dokumenty i wnioski
    Wykazy nieruchomości
    Ogłoszenia o przetargu, informacje o wyniku przetargu:
     - 2019
     - 2018
     - 2017
     - 2016
     - 2015
     - 2014
     - 2013
     - 2012
     - 2003-2011


    GKRPA / GZI
  • Alkoholizm, narkomania
  • Przemoc domowa

  • GOSPODARKA
  • Majątek Gminy
  • Budżet
  • Informator budżetowy
  • Stowarzy. członkowskie
  • Związki członkowskie
  • Spółki Prawa Handlow.
  • Oferty inwestycyjne
  • Wyniki postępowań
  • Archiwum przetargów
  • Archiwum ogłoszeń
  • Archiwum informacji

  • ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

    Plan zamówień publicznych

    Ogłoszenia:
    do 30000 EURO 
     - rok 2019
     - rok 2018
     - rok 2017

    powyżej 30000 EURO 
     - rok 2019
     - rok 2018
     - rok 2017


    Ankieta
    Zapraszany do wypełnienia ankiety

    Ankieta oceny stopnia zadowolenia Interesanta

    WYBORY

    E-URZĄD
    Osoby posiadające własny elektroniczny podpis kwalifikowany lub profil zaufany mogą skorzystać z elektronicznej skrzynki podawczej


    NSP - GUS

    WYSZUKIWARKA



    Certyfikaty ISO dla Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju


    Architektura Miejska i Zamówienia Publiczna






    § 26

    Do zakresu działania stanowiska do spraw Architektury Miejskiej i Zamówień Publicznych należy, w szczególności:

    1. Kompleksowe prowadzenie i koordynowanie spraw związanych z opracowywaniem miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy, zgodnie z obowiązującymi przepisami:
    1) podawanie do publicznej wiadomości informacji o przystąpieniu do sporządzania planu miejscowego zagospodarowania przestrzennego
    2) udostępnianie projektów planów do publicznego wglądu ,popularyzacja ich treści, kompletowanie i analiza wniosków i uwag do projektów,
    3) współpraca z projektantami ( autorami projektów planów ) w tym zakresie oraz organami Gminy,
    4) prowadzenie spraw związanych z ustalaniem i naliczaniem renty planistycznej.

    2. Prowadzenie i koordynowanie prac związanych z opracowaniem studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy.

    3. Przygotowywanie materiałów oraz wnioskowanie o dokonanie oceny aktualności studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.

    4. Prowadzenie spraw związanych z opiniowaniem projektów podziału nieruchomości oraz zatwierdzaniem podziałów nieruchomości, przygotowywanie projektów postanowień i decyzji administracyjnych, współdziałanie ze służbami geodezyjnymi w tym zakresie.

    5. Wykonywanie zadań w zakresie ochrony dóbr kultury w zakresie określonym ustawą, współdziałanie z wojewódzkim konserwatorem zabytków w tym zakresie.

    6. Prowadzenie zadań związanych z prowadzeniem inwestycji i remontów realizowanych przez gminę w zakresie ustalonym przez Burmistrza, współpraca z innymi inwestorami realizującymi inwestycje na terenie gminy.

    7. Kompleksowe prowadzenie procedur przetargowych wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych w odniesieniu do zadań remontowo - inwestycyjnych i innych wymagających zastosowania trybu udzielenia zamówienia publicznego, w tym:
    1) prowadzenie dokumentacji odrębnie dla każdego zadania,
    2) współpraca z Komisją Przetargową zgodnie z Regulaminem Komisji Przetargowej,
    3) prowadzenie centralnego rejestru zamówień publicznych.

    8. Wydawanie stronom wypisów z planów zagospodarowania przestrzennego oraz innych zaświadczeń z zakresu działania stanowiska.

    10. Prowadzenie spraw związanych z zapewnieniem estetyki miasta i propagandy wizualnej (ustalanie i opiniowanie lokalizacji reklam, naliczanie opłat itp.).

    11. Współpraca z Powiatowym Inspektoratem Nadzoru Budowlanego oraz Wydziałami Starostwa – w zakresie merytorycznych zadań wymagających takiej współpracy.

    12. Nadzorowanie stanu technicznego miejskich placów zabaw.









    Prawa autorskie © BIP UM Polanica-Zdrój Wszystkie prawa zastrzeżone.

    Opublikowane: 2015-12-11 (116 odsłon)

    [ Wróć ]
    Content ©
     · Strona Główna    ·  Administracja ..  ·