Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju  
Menu podręczne

  • Strona Główna
  • Poleć Ten Biuletyn
  • Powiadom Redaktora
  • Statystyki BIP
  • www.bip.gov.pl
  • www.polanica.pl

  • ORGANY

    Dane adresowe
    Rada Miejska
    Wykazy głosowań
    Przewodniczący Rady
    Komisje Rady Miejskiej 
    Burmistrz Miasta
    Organizacja Urzędu
    Jednostki organizacyjne
    Oświadczenia majątkowe
    Sprawozdania-Burmistrz
    Spr.Burmistrza dot.NGO
    Sprawozdania-Rada M.
    Spr. z konsultacji społ.
    Przyjm. Interesantów
    Interpelacje i odpowiedzi


    PRAWO LOKALNE

    GMINNE NIERUCHOMOŚCI

    Dokumenty i wnioski
    Wykazy nieruchomości
    Ogłoszenia o przetargu, informacje o wyniku przetargu:
     - 2019
     - 2018
     - 2017
     - 2016
     - 2015
     - 2014
     - 2013
     - 2012
     - 2003-2011


    GKRPA / GZI
  • Alkoholizm, narkomania
  • Przemoc domowa

  • GOSPODARKA
  • Majątek Gminy
  • Budżet
  • Informator budżetowy
  • Stowarzy. członkowskie
  • Związki członkowskie
  • Spółki Prawa Handlow.
  • Oferty inwestycyjne
  • Wyniki postępowań
  • Archiwum przetargów
  • Archiwum ogłoszeń
  • Archiwum informacji

  • ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

    Plan zamówień publicznych

    Ogłoszenia:
    do 30000 EURO 
     - rok 2019
     - rok 2018
     - rok 2017

    powyżej 30000 EURO 
     - rok 2019
     - rok 2018
     - rok 2017


    Ankieta
    Zapraszany do wypełnienia ankiety

    Ankieta oceny stopnia zadowolenia Interesanta

    WYBORY

    E-URZĄD
    Osoby posiadające własny elektroniczny podpis kwalifikowany lub profil zaufany mogą skorzystać z elektronicznej skrzynki podawczej


    NSP - GUS

    WYSZUKIWARKA



    Certyfikaty ISO dla Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju


    Gospodarka Nieruchomościami







    § 27

    Do  stanowiska  do  spraw  Gospodarki  Nieruchomościami należy  kompleksowe prowadzenie  spraw  związanych  z  gospodarowaniem  mieniem  gminy,  w  zakresie określonym ustawą.

    Do zakresu działania stanowiska należy w szczególności:

    1. Wykonywanie zadań oraz ścisła współpraca z organami Gminy w zakresie tworzenia i zagospodarowania gminnego zasobu nieruchomości:
    1) prowadzenie procedury przeznaczania do zagospodarowania nieruchomości w formach określonych ustawą , wnioskowanie w tej sprawie do Burmistrza Miasta,
    2) przygotowywanie pełnej dokumentacji dot. nieruchomości wytypowanych do zbycia (zlecanie wycen, podziałów, ogłaszanie wykazu, przygotowanie materiałów do procedury przetargowej) – na zasadach określonych w obowiązujących przepisach,
    3) prowadzenie spraw związanych z ustanawianiem na rzecz jednostek organizacyjnych trwałego zarządu (przygotowywanie projektu decyzji, przekazanie nieruchomości protokołem zdawczo - odbiorczym) oraz innych form cywilno - prawnych zagospodarowania nieruchomości stanowiących własność gminy,
    4) współpraca ze Starostwem Powiatowym w zakresie udostępniania bazy danych ewidencji gruntów i budynków,
    5) współpraca z organami Gminy, służbami geodezyjnymi, rzeczoznawcami majątkowymi, kancelarią notarialną oraz wydziałem ksiąg wieczystych – w zakresie realizacji zadań przypisanych do stanowiska,
    6) prowadzenie ewidencji gminnego zasobu nieruchomości.

    2. Ustalanie opłat z tytułu gospodarowania nieruchomościami gminnymi oraz dokonywanie weryfikacji tych opłat w oparciu o zaktualizowane ceny.

    3. Prowadzenie spraw związanych z przekształceniem prawa wieczystego użytkowania gruntów przysługującego osobom fizycznym w prawo własności, zgodnie z zasadami określonymi w odrębnych przepisach.

    4. Prowadzenie spraw związanych z nazewnictwem ulic i nadawaniem numerów porządkowych nieruchomościom, w tym prowadzenie ewidencji.

    5. Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem i naliczeniem opłaty adiacenckiej z tytułu wzrostu wartości  nieruchomości w wyniku:
    1) jej podziału lub scalenie
    2) wyposażenie w nowe urządzenia infrastruktury technicznej

    6. Prowadzenie spraw związanych z wywłaszczaniem nieruchomości dla realizacji celów publicznych oraz nabywaniem nieruchomości na rzecz gminy.

    7. Prowadzenie spraw związanych z realizacją prawa pierwokupu przez Burmistrza Miasta.

    8. Sporządzanie sprawozdawczości z zakresu gospodarowania mieniem.









    Prawa autorskie © BIP UM Polanica-Zdrój Wszystkie prawa zastrzeżone.

    Opublikowane: 2015-12-11 (329 odsłon)

    [ Wróć ]
    Content ©
     · Strona Główna    ·  Administracja ..  ·