Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju  
Menu podręczne

  • Strona Główna
  • Poleć Ten Biuletyn
  • Powiadom Redaktora
  • Statystyki BIP
  • www.bip.gov.pl
  • www.polanica.pl

  • ORGANY

    Dane adresowe
    Rada Miejska
    Wykazy głosowań
    Przewodniczący Rady
    Komisje Rady Miejskiej 
    Burmistrz Miasta
    Organizacja Urzędu
    Jednostki organizacyjne
    Oświadczenia majątkowe
    Sprawozdania-Burmistrz
    Spr.Burmistrza dot.NGO
    Sprawozdania-Rada M.
    Spr. z konsultacji społ.
    Przyjm. Interesantów
    Interpelacje i odpowiedzi


    PRAWO LOKALNE

    GMINNE NIERUCHOMOŚCI

    Dokumenty i wnioski
    Wykazy nieruchomości
    Ogłoszenia o przetargu, informacje o wyniku przetargu:
     - 2019
     - 2018
     - 2017
     - 2016
     - 2015
     - 2014
     - 2013
     - 2012
     - 2003-2011


    GKRPA / GZI
  • Alkoholizm, narkomania
  • Przemoc domowa

  • GOSPODARKA
  • Majątek Gminy
  • Budżet
  • Informator budżetowy
  • Stowarzy. członkowskie
  • Związki członkowskie
  • Spółki Prawa Handlow.
  • Oferty inwestycyjne
  • Wyniki postępowań
  • Archiwum przetargów
  • Archiwum ogłoszeń
  • Archiwum informacji

  • ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

    Plan zamówień publicznych

    Ogłoszenia:
    do 30000 EURO 
     - rok 2019
     - rok 2018
     - rok 2017

    powyżej 30000 EURO 
     - rok 2019
     - rok 2018
     - rok 2017


    Ankieta
    Zapraszany do wypełnienia ankiety

    Ankieta oceny stopnia zadowolenia Interesanta

    WYBORY

    E-URZĄD
    Osoby posiadające własny elektroniczny podpis kwalifikowany lub profil zaufany mogą skorzystać z elektronicznej skrzynki podawczej


    NSP - GUS

    WYSZUKIWARKA



    Certyfikaty ISO dla Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju


    Ochrona Środowiska i Gospodarka Komunalna






    § 28

    Do zakresu działania stanowiska do spraw Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej należy w szczególności:

    1. Kompleksowe prowadzenie spraw z zakresu ochrony przyrody, ochrony środowiska i gospodarki odpadami:
    1) prowadzenie postępowań związanych z wydawaniem zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów oraz zgody na wykonywanie zabiegów pielęgnacyjnych,
    2) podejmowanie działań zmierzających do ochrony środowiska przed hałasem i wibracjami współdziałanie z właściwymi organami i podejmowanie działań w zakresie ochrony środowiska przed odpadami oraz zanieczyszczeniem powietrza atmosferycznego,
    3) wydawanie opinii do wniosków na wykonywanie usług w zakresie usuwania i unieszkodliwiania odpadów, określanie sposobu postępowania z wytworzonymi odpadami,
    4) prowadzenie postępowań oraz przygotowywanie projektów decyzji o Środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,
    5) wydawanie zezwoleń na odbiór nieczystości stałych ( i ciekłych) od właścicieli nieruchomości,
    6) wydawanie informacji o środowisku i jego ochronie.

    2. Współpraca z organami Gminy w tworzeniu programów zrównoważonego rozwoju oraz ochrony środowiska w gminie.

    3. Wnioskowanie do Burmistrza oraz służb specjalistycznych o realizację uprawnień i funkcji nadzorczych wobec podmiotów naruszających stan środowiska.

    4. Wykonywanie zadań szczegółowych w zakresie ochrony przyrody : popularyzacja zagadnień ochrony przyrody w środowisku, wnioskowanie do organów Gminy o wprowadzenie określonych form ochrony przyrody.

    5. Współudział w konstruowaniu rocznego planu finansowego w zakresie ochrony środowiska.

    6. Przygotowywanie projektów uzgodnień i opinii przewidzianych przepisami prawa geologicznego i górniczego.

    7. Wykonywanie zadań wynikający z ustawy Prawo wodne:
    1) udział w postępowaniach o udzielenie pozwoleń wodno - prawnych na korzystania z wód - w zakresie określonym ustawą,
    2) prowadzenie spraw związanych z melioracją terenów rolnych,
    3) wnioskowanie w sprawie nakazania właścicielowi gruntu wprowadzającego ścieki wykonania urządzeń zabezpieczających wody przed zanieczyszczeniem lub zakazania odprowadzania ścieków lub przywrócenia do stanu poprzedniego stanu wody na gruncie w sytuacji naruszenia stosunków wodnych.

    8. Prowadzenie spraw związanych z ochroną przed powodzią ,współdziałanie w tym zakresie z gminnym zespołem zarządzania kryzysowego.

    9. Wykonywanie zadań w zakresie gospodarki komunalnej określonych w przepisach szczegółowych, dotyczących w szczególności:
    1) utrzymania czystości i porządku w mieście na zasadach określonych uchwałą Rady Miejskiej. Współdziałanie w tym zakresie ze Strażą Miejską i gminnymi jednostkami organizacyjnymi,
    2) utrzymania zieleni miejskiej, nadzorowania pracy firm świadczących usługi w tym zakresie, ochrony zieleni urbanizacyjnej,
    3) utrzymanie czystości dróg gminnych oraz ich zimowe utrzymanie,
    4) utrzymania i zarządzania cmentarzem komunalnym oraz świadczenia usług związanych z pochówkami,
    5) utrzymania i prowadzenia targowiska miejskiego,
    6) funkcjonowania i eksploatacji urządzeń komunalnych.

    10. Wykonywanie na podstawie „Planu urządzenia lasu” zadań w zakresie prowadzenia gospodarki leśnej:
    1) współdziałanie ze służbami leśnymi w zakresie zadań merytorycznych wynikających z w/w Planu oraz zadań ustawowych,
    2) współpraca z organami Gminy w zakresie ustalania szczegółowych zasad prowadzenia gospodarki leśnej.

    11. Współdziałanie w zakresie realizacji zadań przypisanych do stanowiska ze służbami specjalistycznymi oraz inspekcjami.

    12. Nadzór nad gminnymi  przystankami autobusowymi i uzgadnianie korzystania z przystanków przez przewoźników.









    Prawa autorskie © BIP UM Polanica-Zdrój Wszystkie prawa zastrzeżone.

    Opublikowane: 2015-12-11 (652 odsłon)

    [ Wróć ]
    Content ©
     · Strona Główna    ·  Administracja ..  ·