Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju  
Menu podręczne

  • Strona Główna
  • Poleć Ten Biuletyn
  • Powiadom Redaktora
  • Statystyki BIP
  • www.bip.gov.pl
  • www.polanica.pl

  • ORGANY

    Dane adresowe
    Rada Miejska
    Wykazy głosowań
    Przewodniczący Rady
    Komisje Rady Miejskiej 
    Burmistrz Miasta
    Organizacja Urzędu
    Jednostki organizacyjne
    Oświadczenia majątkowe
    Sprawozdania-Burmistrz
    Spr.Burmistrza dot.NGO
    Sprawozdania-Rada M.
    Spr. z konsultacji społ.
    Przyjm. Interesantów
    Interpelacje i odpowiedzi


    PRAWO LOKALNE

    GMINNE NIERUCHOMOŚCI

    Dokumenty i wnioski
    Wykazy nieruchomości
    Ogłoszenia o przetargu, informacje o wyniku przetargu:
     - 2019
     - 2018
     - 2017
     - 2016
     - 2015
     - 2014
     - 2013
     - 2012
     - 2003-2011


    GKRPA / GZI
  • Alkoholizm, narkomania
  • Przemoc domowa

  • GOSPODARKA
  • Majątek Gminy
  • Budżet
  • Informator budżetowy
  • Stowarzy. członkowskie
  • Związki członkowskie
  • Spółki Prawa Handlow.
  • Oferty inwestycyjne
  • Wyniki postępowań
  • Archiwum przetargów
  • Archiwum ogłoszeń
  • Archiwum informacji

  • ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

    Plan zamówień publicznych

    Ogłoszenia:
    do 30000 EURO 
     - rok 2019
     - rok 2018
     - rok 2017

    powyżej 30000 EURO 
     - rok 2019
     - rok 2018
     - rok 2017


    Ankieta
    Zapraszany do wypełnienia ankiety

    Ankieta oceny stopnia zadowolenia Interesanta

    WYBORY

    E-URZĄD
    Osoby posiadające własny elektroniczny podpis kwalifikowany lub profil zaufany mogą skorzystać z elektronicznej skrzynki podawczej


    NSP - GUS

    WYSZUKIWARKA



    Certyfikaty ISO dla Urzędu Miejskiego w Polanicy-Zdroju


    Zał. Nr 1 - Nr 3 do Uchw. Nr V/32/2003






    Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr V/32/2003
    Rady Miejskiej w Polanicy Zdroju
    z dnia 06 lutego 2003 roku

     

    PLAN  PRACY  KOMISJI  REWIZYJNEJ 
    Rady Miejskiej w Polanicy Zdroju
    na rok 2003

     

    1. Grudzień 2002 r. - Analiza planu pracy na rok 2002 i sprawozdania z jego realizacji. Opracowanie projektu planu przcy Komisji na rok 2003.

    2. Styczeń 2003 r. - Gospodarka finansowa gminy w zakresie zasadności wydatkowania środków finansowych na usługi hotelarskie i gastronomiczne w latach 2001-2002.

    3.Styczeń 2003 r. - Miejskie Cuntrum Kultury w zakresie realizacji i finansowania zadań zleconych przez Zarząd Gminy w roku 2002.

    4. Luty 2003 r. - Sposób i celowość wydatkowania dotacji miasta na funkcjonowanie klubów sportowych w Polanicy Zdroju za lata 2001-2002.

    5. Marzec 2003 r. - Ocena wykonania budżetu i realizacji polityki finasowej miasta za rok 2002. Opracowanie wniosku w sprawie udzielenia absolutorium.

    6. Kwiecień 2003 r. - Realizacja przez Burmistrza wniosków składanych przez komisje stałe Rady Miejskiej oraz wniosków radnych, a także skarg mieszkańców miasta.

    7. Czerwiec 2003 r. - Celowość i zasadność finansowania świadczeń społecznych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w latach 2001-2002.

    8. Wrzesień 2003 r. - Przetargi na inwestycje miejskie, ze szczególnym uwzględnieniem stosowania dumpingu w latach 2001-2002.

    9. Wrzesień 2003 r. - Przestrzeganie zasad procedury przetargowej przy sprzedaży nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych za lata 2001-2002.

    10. Październik 2003 r. - Zakres i jakość usług świadczonych przez miejski Zakład Komunalny oraz skuteczność windykacji zaległych należności w roku 2002.

    11. Grudzień 2003 r. - Realizacja przez Burmistrza wniosków składanych przez komisje stałe Rady Miejskiej oraz wniosków radnych, a także skarg mieszkańców miasta. 


     

     

    Przewodniczący Rady Miejskiej

    Zbigniew Puchniak


    Załącznik Nr 2 do Uchwały Nr V/32/2003
    Rady Miejskiej w Polanicy Zdroju
    z dnia 06 lutego 2003 roku

     

    PLAN  PRACY  KOMISJI  ds  BUDŻETU,  INICJATYW  GOSPODARCZYCH,  HANDLU  I  USŁUG
    Rady Miejskiej w Polanicy Zdroju
    na rok 2003

     

    1. Styczeń 2003 r.

         1. Spotkanie z Dyr. MZK - omówienie aktualnych problemów zakładu. Dyskusja na temat taryf za wodę i ścieki.

         2. Sprawy bieżące. 

    2. Luty 2003 r.

         1. Stan majątku gminy - możliwość pozyskania środków finansowych.

         2. Omówienie i zaopiniowanie projektu budżetu na rok 2003.

         3. Sprawy bieżące. 

    3. Marzec 2003 r.

         1. Ocena wykonania budzetu za rok 2002.

         2. Stan majątku gminy - możliwości pozyskania środków finansowych.

         3. Unia Europejska - mozliwości dostępu do finansowania inwestycji oraz projektów społeczno - edukacyjnych i kultularnych - dyskusja w aspekcie referendum akcesyjnego.

         4. Sprawy bieżące.

    4. Kwiecień 2003 r.

         1. Spotkanie z PIG oraz nie zrzeszonymi podmiotami gospodarczymi. Dyskusja na temat:

         - kierunki rozwoju miasta

         - obszary współpracy gminy z przedsiębiorcami

         - dostosowanie działań samorządu do warunków działania sektora prywatnego.

         2. Wypracowanie spójnej metody informowania społeczności o działaniach Rady Miejskiej i UM.

         3. Sprawy bieżące. 

    5. Maj 2003 r.

         1. Promocja Polanicy jako strategiczna siła rozwoju miasta - spotkanie z Radą Promocji Miasta:

         - wypracowanie zintegrowanej strategii promowania Polanicy

         - jednolity wizerunek miasta  jako podstawa działań promocyjnych

         - skuteczny dobór działań promocyjnych i poprawa ich efektów

         2. Sprawy bieżące. 

    6. Czerwiec 2003 r.

         1. Omówienie i zaopiniownie wieloletniego planu inwestycyjnego MZK.

         2. Restrukturyzacja MZK w aspekcie racjonalizacji i podniesienia efektywności wydatków publicznych a możliwości organizacyjne jednostki - dyskusja.

         3. Sprawy bieżące.

    7. Lipiec 2003 r.

         1. Ocena wykonania budżetu za I półrocze 2003 r. Monitorowanie wydatków budżetowych z punktu widzenia zależności w czasie między poziomem wydatkowania a stopniem realizacji zadań.

         2. Sprawy bieżące.

    8. Sierpień 2003 r.

         1. Integracja działań placówek kulturalnych - spotkanie z Dyrektorami MCK i Miejskiej Biblioteki Publicznej:

         - harmonizacja i koordynacja funkcji organizacji

         - racjonalizacja alokacji środków finansowych na podstawie rzeczywistych planów działania.

         - dostosowanie planu imprez do spójnego wizerunku miasta

         2. Sprawy bieżące.

    9. Wrzesień 2003 r.

         1. Funkcjonowanie placówek oświatowych i wychowawczych w mieście - poszukiwanie rozwiązań zmierzających do bardziej efektywnej alokacji środków finansowych - spotkanie z Dyrektorami szkół i przedszkoli.

         2. Sprawy bieżące

    10. Październik 2003 r.

         1. Propozycje do projektu budżetu na rok 2004.

         2. Weryfikacja zgodności założeń polityki budżetowej miasta z celami strategii rozwoju i programu gospodarczego.

         3. Udział społeczności lokalnej w określeniu celów i ocenie polityki budżetowej.

         4. Sprawy bieżące. 

    11. Listopad 2003 r.

         1. Omówienie bieżącego zaawansowania kontynuowanych inwestycji. Inwestycje planowane - ocena możliwości realizacji.

         2. Problem bezrobocia - możliwości pozyskiwania nowych miejsc pracy. Potrzeby socjalne - kolizja racji społecznych i ekonomicznych.

         3. Sprawy bieżące.

    12. Grudzień 2003 r. 

         1. Omówienie i zaopiniowanie projektu budżetu na rok 2004 jako źródła do podejmowania obiektywnych decyzji finansowych.

         2. Sprawy bieżące. 
     

     

    Przewodniczący Rady Miejskiej

    Zbigniew Puchniak


    Załącznik Nr 3 do Uchwały Nr V/32/2003
    Rady Miejskiej w Polanicy Zdroju
    z dnia 06 lutego 2003 roku

     

    PLAN  PRACY  KOMISJI  ds  UZDROWISKOWYCH,  OCHRONY  ŚRODOWISKA,  ZDROWIA  I  OPIEKI  SPOŁECZNEJ
    Rady Miejskiej w Polanicy Zdroju
    na rok 2003

     

    1. Styczeń 2003 r.

         1. Opracowanie i zatwierdzenie planu pracy komisji.

    2. Luty 2003 r.

         1. Stan bezrobocia w mieście:

              - wpływ bezrobocia na status materialny mieszkańców miasta

              - możliwości zwalczania i zapobiegania bezrobociu

    3. Marzec 2003 r.

         1. Wizja lokalna w obiekcie nowego szpitala :

              - stan zaawansowania robót

              - ocena gotowości do otwarcia obiektu 

    4. Kwiecień 2003 r.

         1. Spotkanie z przedstawicielami placówek Nipublicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej i ZUK S.A.

              - omówienie spraw zwiazanych ze swiadczeniem usług medycznych na rzecz mieszkańców gminy

         2. analiza Raportu Sanepidu o stanie sanitarno-epidemiologicznym miasta w roku 2002. 

    5. Maj 2003 r.

         1. Ocena działań Gminnej Komisji PiRPA na rzecz promocji zdrowego stylu życia.

    6. Czerwiec 2003 r.

         1. Działalność Ośrodka Pomocy Społecznej w zakrsie ustawowych świadczeń socjalnych na rzecz mieszkańców gminy. 

    7. Lipiec - Sierpień 2003 r.

         1. Ocena realizacji zadan gminy dotyczących segregacji odpadów komunalnych.

         2. Stopień zaawansowania działań Międzygminnego Związku Celowego w zakresie tworzenia systemu gospodarki odpadami w powiecie kłodzkim.

    9. Wrzesień 2003 r.

         1. Wizytacja Komisji w placówkach oświatowych pod kątem:

              - świadczenia opieki medycznej i stomatologicznej dzieciom i młodzieży

              - działania szkół w zakresie korygowania wad postawy

              - sytuacja uczniów niepełnosprawnych w placówkach oświatowych.

    10. Październik 2003 r.

         1. Polityka miasta w kształtowaniu elementów środowiskowych Polanicy, jako zdrowiska i jako uzdrowiska klimatycznego.

              - ogólna koncepcja balneologiczna uzdrowiska 

    11. Listopad 2003 r.

         1. Praca nad projektem budżetu w zakresie:

              - ochrony środowiska

              - zdrowia

              - opieki społecznej

    12. Grudzień 2003 r. 

         1. Ocena działalności Komosji w roku 2003. Opracowanie planu pracy na rok 2004.
     

     

    Przewodniczący Rady Miejskiej

    Zbigniew Puchniak

     










    Prawa autorskie © BIP UM Polanica-Zdrój Wszystkie prawa zastrzeżone.

    Opublikowane: 2003-06-04 (261 odsłon)

    [ Wróć ]
    Content ©
     · Strona Główna    ·  Administracja ..  ·